2. anmeldelser av hoteller i Sri Lanka
  3. anmeldelser av hotell i Matale District
Matale District Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Heritance Kandalama Omtalescore: 8

«Frokosten var over gjennomsnittet til å være Sri Lanka, men den var ikke inkludert - den måtte bestilles/betales ekstra for.... Flott beliggenhet.»

• La Dolce Vita Omtalescore: 10

«Nydelig sted! Rommet var rent og innbydende, god mat og hyggelig personale! Kan virkelig anbefales! Flott basseng.»

• La Dolce Vita Omtalescore: 8

«God beliggenhet, nydelig basseng og vennlig personal!»

• «Veldig hyggelig personalet, ekstremt fin utsikt fra et utsiktspunkt i hagen.»

• girilena resort Omtalescore: 9

«Veldig hyggelig personale! Korte avstander.»

• Sigiri Heritage Villa Omtalescore: 8

«Hjemmekoselig og tydelig preget av omsorg for omgivelsene. Fine uteområder Veldig god frokost»

• Chena Huts Eco Resort Omtalescore: 9

«Veldig vennlig og hjelpsomt personale! God service både med transport og imøtekommelse av våre behov. Vi fikk veldig god hjelp til transport fra Hikkaduwa til Sigirya. Sjåføren eieren bestilte var utrolig vennlig, trygg og til å stole på. Bilen han kjørte oss rundt i helt fra Hikkaduwa, via Sigirya og til Arugam Bay var komfortabel. Trehytt var eksotisk med utsikt til Lions Rock. Vi fikk servert masse god frukt på bestilling til frokost. Vi er veldig fornøyd og håper å komme tilbake en annen gang!»

• Heritance Kandalama Omtalescore: 6

«Vakre omgivelser, god mottakelse. Hotellet i seg selv en attraksjon (Bawa)»

• NIVADOO RESORT SIGIRIYA Omtalescore: 10

«Personlig sted , imøtekommende personale , virker avsides , men lett å ordne skyss og se alt vi ville . Ønsket at vi var der en dag til for å benytte oss mer av hotellområdet .»

De 30 beste hotellene i Matale District

basert på 26 280 hotellomtaler på Booking.com