2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
Mayrhofen-Hippach Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Alles”

• Landhaus Tyrol Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijke gastvrouw die je opwacht met de sleutel en je gelijk het app laat zien! Het app heeft twee ruime slaapkamers en een ruime douche en een zit keuken met een heerlijk balkon! Ook de slaapkamer heeft een balkon. Wij hadden een app op de eerste verdieping en dat was ideaal voor onze hond. De ligging is nog geen tien minuten van het gezellige centrum . Een echte aanrader voor als je rustig wilt zitten maar toch dicht bij het centrum.”

• Appartements ALMA Beoordelingsscore: 10

“Alles was perfect. Locatie, netheid, WiFi, host, accommodatie, zwembad, opties om te sporten, ...”

• Apart Geisler Beoordelingsscore: 9

“locatie met een prachtig uitzicht en dicht bij het centrum en zeer vriendelijke mensen”

• Haus Viktoria Beoordelingsscore: 10

“Mooi, ruim en schoon huis op toplocatie. Vriendelijke en gastvrije eigenaren. Ruime parkeerplek voor auto.”

• Apparthotel Ederfeld Beoordelingsscore: 10

“Het is er ontzettend mooi. De locatie ligt centraal in het hart van Mayrhofen. Spar ligt op 100 m. Erg netjes en schoon. Mooie grote tuin, perfect onderhouden met speelplaats. Zwemmogelijkheid en leuke overdekte zitjes. Parkeren kan overdekt. Het appt is erg groot, schoon en is volledig ingericht. Groot balkon, prachtige uitzichten op de bergen. Er is aan alles voor de gasten gedacht: zelfs 2 tv’s.”

• Apartment Sonnbichl Beoordelingsscore: 9

“Mooi modern appartement, Heel proper. Groot terras met een prachtig uitzicht. Vriendelijke eigenaars. Geweldige prijs/kwaliteit verhouding.”

• Apartment Emma Beoordelingsscore: 9

“Ligging, ruim en schoon appartement, leuk terrasje, fijn bed.”

• Rosalie-Lorena Beoordelingsscore: 10

“Prachtig huis, goed onderhouden, schoon, mooie locatie. Bij aankomst werden we opgewacht door mevrouw Schiestl. Die gaf ons een rondleiding door het huis, en uitleg. En mochten we nog vragen hebben dan konden we haar altijd bellen.”

• Haus Tasser Beoordelingsscore: 10

“We hebben een werkelijk geweldig verblijf gehad. Mevrouw en meneer Tasser zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. En af en toe kregen we zelfgemaakte taartjes en jam. De kamers zijn heel comfortabel en een badkamer bij elke kamer is heel fijn. De keuken is compleet. De oven is fijn. Verder kan je gebruik maken van een ruimte met een sauna en een fijne hometrainer. Groot balkon met mooi uitzicht. En je loopt zo naar het centrum van Mayrhofen, de Penkenbaan en de Ahornbaan. Je kan er je elektrische auto opladen tegen een prima tarief. We willen de familie Tasser graag nogmaals bedanken voor het fijne verblijf.”