2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen: Mie
Mie Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Toba International Hotel Beoordelingsscore: 8

“Centrale ligging in Toba. Ligt wel op een heuvel maar er is een shuttle service naar het station. Vanuit de kamer prachtig uitzicht over de heuvel en stad of de zee.”

• Hinode Ryokan Beoordelingsscore: 8

“Vooral het personeel. In het bijzonder de eigenaar is ontzettend aardig. Ik kon elke dag aangeven wat ik op mijn kamer nodig had en het werd geregeld.”

• “De kamer is fantastisch, ruim en schoon. Alles wat je nodig hebt is er. Ook het personeel is heel vriendelijk. In de omgeving is veel moois te zien!”

• Hinode Ryokan Beoordelingsscore: 9

“De accommodatie is gelegen in een heel oud pand, en heeft zijn charmes mar tegelijk was alles tiptop in orden. Het traditioneel ontbijt was heel lekker en de het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Praktisch gelegen dichtbij het station.”

• Comfort Hotel Ise Beoordelingsscore: 9

“Zeer goede ligging vlakbij het station Iseshi. Heel lekker ontbijtbuffet.”

• Sanco Inn Kuwana Ekimae Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt was typisch Japans”

• Hanashinsui Beoordelingsscore: 10

“Personeel is zeer gastvrij en ontzettend vriendelijk. Heerlijk gegeten, heerlijke warmwaterbronnen en een prachtige kamer met geweldig uitzicht!”

• Toba International Hotel Beoordelingsscore: 9

“Locatie Ruime kamer Uitzicht”

• “Personeel was zeer vriendelijk en deed bijvoorbeeld zijn best om een oplossing te vinden voor een laadkabeltje dat we niet beschikbaar hadden.”

• Oninosanpomichi Beoordelingsscore: 10

“De eigenaars waren heel erg aardig. Ze brachten ons meerdere keren ongevraagd naar het dorp of het station. Ze gaven goede tips voor bezienswaardigheden in de omgeving. Het was gezellig omdat de eigenaresse echt geïnteresseerd was in haar gasten.”

De 30 beste hotels in: Mie