2. Hotelanmeldelser for Oman
  3. Hotelanmeldelser for Muscat Governorate
Muscat Governorate Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Royal Tulip Muscat Point fra anmeldelser: 7

"Fine store værelser. Ok morgenmad. Dejlig swimmingpool på taget"

• Radisson Blu Hotel, Muscat Point fra anmeldelser: 9

"Dejlig stille og hyggeligt. Godt pool område med cafe."

• Wadi Al Arbeieen Resort Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenheden er fantastisk. Der er meget smukt. Man skal dog være opmærksom på at komme dertil fra rigtige side. Det er nødvendigt med 4 hjulstræk. Der er virkelig gjort meget ud af det. Cykler ,kajak , juice og kaffe. Lækker aftensmad og hyggeligt bål pm aftenen. Ejeren er meget flink og god at snakke med."

• NASEEM HOTEL Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenhed. Rent. Venligt personale. Udsigt: Bestil med udsigt til havnen."

• "Gode senge og gode rene værelser. Beliggenheden var god. Personalet var ikke så imødekommende, vi havde ved en fejl trykket 2 enkeltsenge istedet for dobbelt og spurgte om det var muligt at lave det om hvilket det ikke var. Der var opvarmet pool på taget."

• Ramee Dream Resort Point fra anmeldelser: 6

"Dejlig stor svimmingpool, gratis parkering. Vi havde booket to dage men anmodede om at få det rykket til 1 hvilket blev muligt."

• Mutrah Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Stedet var ældre, velholdt og charmerende. Personalet var over skalaen for varme, hjælpsomme og nærværende. Helt vildt god oplevelse. Området var hyggeligt og meget lokalt."

• Radisson Collection Muscat, Hormuz Grand Point fra anmeldelser: 9

"Blev opgraderet til en fantastisk skøn og stor suite. Der var adskillige spisemuligheder på hotellet. Morgenmadsbuffeten var fremragende! Tæt på lufthavnen."

• Swiss-Belinn Airport Muscat Oman Point fra anmeldelser: 9

"Gode senge. God udsigt fra 5 sal. Tæt på lufthavnen og tæt på storcenter."

• Centara Muscat Hotel Oman Point fra anmeldelser: 8

"Venligt og imødekommende personale. Var flinke til at fortælle om seværdigheder. Værelserne var rene og pæne. Størrelsen var rigtig god. Vi fik sammenhængende værelser, hvilket var et kæmpe plus, da vi skulle have to værelser (familie på 5 personer). Fin udsigt fra tagterrassen."

De 30 bedste hoteller i Muscat Governorate