Naxos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Gold Sand Beoordelingsscore: 3,8

“níets.”

• Arhontiko Beoordelingsscore: 10,0

“Gastvrijheid van Maria was hartverwarmend. Lokatie perfect. Loopafstand naar stad en heerlijk strand net om de hoek. Ruim terras. Absolute aanrader!”

• Ilion Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Een geweldig leuk klein hotel. Sophia is erg gastvrij en maakt bij het ontbijt heerlijke zoete en hartige lekkernijen. Kamers zijn mooi licht ingericht met een moderne badkamer met heerlijke douche. De ligging is geweldig, direct aan het mooie zandstrand en op loopafstand van het centrum. Als we weer naar Naxos zouden gaan, dan zeker weer naar dit leuke hotel.”

• Mateus Studios Beoordelingsscore: 7,1

“De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaars. Vaak schoon beddengoed. Zo nu en dan wat lekkers zoals gebak, vla en zelfgebakken cake. ”

• Villa Athina Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige (kleine) vila/studio. Vanaf balkon prachtig uitzicht over het dorpje en de zee. Het dorpje bestaat uit enkele huizen en het restaurant van de accomodatie. De mini market was nu gesloten en er waren verder geen winkeltjes, maar al het eten was te verkrijgen in het restaurant waar door de familie heerlijk werd gekookt. Het strand is klein en ligt in een baai en is erg mooi en rustig.”

• Iliovasilema Beoordelingsscore: 9,6

“Zeer goede ligging en toch vrij rustig gelegen.”

• Flora's Apartments Beoordelingsscore: 9,2

“Gastvrij onthaal”

• Michaella-Nikos-Maria Studios Beoordelingsscore: 9,2

“Michaella zet echt een stapje extra voor je. Biedt aan om je op te halen op de haven, heeft iedere dag iets lekkers gemaakt voor je, vraagt proactief of ze nog iets voor je kan doen.”

• Astir Of Naxos Beoordelingsscore: 9,2

“Personneel heel vriendelijk! Prima lokatie. Ontbijt uitsekend!”

• Kallisti Studios Beoordelingsscore: 10,0

“We werden op ons verzoek opgehaald in de haven. Toen ik daarvoor iets wou betalen werd dit geweigerd. Een uitstekende service. De kamer was groot met een leuk balkon. De bedden waren zeer goed. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.”

De 30 beste hotels in: Naxos

gebaseerd op 9.525 hotelbeoordelingen op Booking.com