2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Nordrhein-Westfalen
Nordrhein-Westfalen Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Liberty Hotel Cologne Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden var fantastisk, tæt på både offenlig transport med sporvogn lige foran døren og togstationen Köln Messe/Deutz 5 minutter væk. Det var også lige ved siden af et supermarkede, samt at det lå på en lille sidegade der gjorde det mere roligt. Renligheden var i top, det samme gælder servicen."

• Hotel Kaiserhof Point fra anmeldelser: 8

"God beliggenhed, men besværligt at komme frem til i bil. Meget opmærksomt og venligt personale. God morgenmadsbuffet."

• Alexianer Hotel am Wasserturm Point fra anmeldelser: 10

"Det inkluderende koncept er fremragende . Et personale med udfordringer, som mange hoteller kunne lære rigtigt meget af. Av, hvor var de gode."

• "Alt var næsten godt. Dejlig tæt på stationen. Dejlig rent og velduftende. Behagelig seng og dejlig kølig værelse. Rart at receptionisten kunne tale dansk."

• Hilton Cologne Point fra anmeldelser: 8

"Forbløffende stille, selv med åbent vindue. Perfekt beliggenhed ift hovedbanegården og Kôlner Dom. Meget venligt og hjælpsomt personale i receptionen."

• Landhotel Flora & Fauna Point fra anmeldelser: 9

"Hotellet var beliggende for enden af en lille vej i det fredelige Langewiese 8 km fra Winterberg op til flere vandrestier. Vi gik til Gipfelturm Kahler Asten hvor der var en fantastisk udsigt. Det unge par som har haft stedet i 6 måneder var yderst flinke og hjælpsomme og kom med gode ideer til ture og restauranter. Vi spiste dejlig aftensmad på hotellet den første dag vi var der, og sluttede vores ophold med morgenmad, hvor vi også fik lidt med til vores lange tur hjem til Danmark."

• Serways Hotel Remscheid Point fra anmeldelser: 6

"Rent , lå tæt ved motorvejen"

• Hotel Rosengarten Point fra anmeldelser: 2

"Ikke rigtig noget"

• Hotel Unique Dortmund Hauptbahnhof Point fra anmeldelser: 9

"Centralt, sengen og personalet"

• Hotel Drei Linden Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig beliggenhed."