2. Hotelanmeldelser for Finland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i North Ostrobothnia
North Ostrobothnia Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• "God lokation, fint Finsk vinter-chalet. Hvis man ikke er vant til finske vinter-chalet'er, så er standarden høj, og der var god sauna, fin spiseplads og godt TV hjørne, brændeovn/pejs samt fremragende udsigt. Master bedroom var fint. Der var gulv-varme overalt med mulighed for at justere efter behov. Der var babyseng, barnestol og lidt legetøj. Kommunikation før og under ophold meget fin, og der blev fremsendt en god liste med forslag til aktiviteter i området. Placering ifht nærmeste ski-udleje, lift og restauranter meget god og det var ret enkelt at have alpine ski med hjemme om natten. Der er fine restauranter i området hvis man ikke laver mad hjemme til alle måltider."

• Penthouse in the Oulu center Point fra anmeldelser: 9

"Fint rent og rigtig god seng. Fantastisk udsigt. Perfekt beliggenhed. Køkken er nyt og velfungerende, fornem service med sodavand i køleskab. Jeg var glad for salt og krydderier og olie til stegning. Aircondition og temperaturregulering og lys i lejligheden er i top. Wifi var super."

• Villa Primus Point fra anmeldelser: 9

"Vi skulle ringe og få nøglekoden et døgn i forvejen. Det glemte vi, så vi ringede først da vi var landet i lufthavnen kl. 23.30. Det gav dog ingen problemer. Vi talte med en meget flink mand og fik nøglekoden. Alt forløb glat. Villa Primus har en meget fin beliggenhed. Der er fantastisk smuk udsigt fra huset - både fra stue, køkken og master bedroom. Værelserne er super fine med gode senge. Vi nød at bruge både sauna og brændeovn. Huset ligger på en kuperet grund, så vi var glade for at have gode dæk på bilen og at vejen blev gruset dagligt. Huset ligger meget tæt på et lang rends spor, så vi kunne hurtigt komme afsted. Vi brugte bil for at komme til skilifterne."

• Oulu Hotelli Apartments Point fra anmeldelser: 7

"Stor lejlighed Med sauna!"