2. Hotelbeoordelingen Zwitserland
  3. Hotelbeoordelingen Zwitserland
Obergoms Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Haus Bortis Beoordelingsscore: 9

“Wat een fijne accommodatie was Haus Bortis met super lieve gastvrouw Fabiola. De check in was prettig na een lange reis, we konden direct appartement in. Bij binnenkomst viel meteen op hoe schoon alles was. Het interieur is authentiek en de bedden slapen heerlijk (wel aparte bedden). De keuken is van alle materialen en gemakken voorzien en er staan ook de basisbehoeften voor het koken. Heel prettig. Er is goede wifi en het appartement is snel lekker warm te krijgen. Het appartement ligt aan de weg naar de piste, aan het station en mooie wandelroutes. Een aanrader en goede prijs kwaliteit verhouding. Fabiola is een super lieve gastvrouw.”

• Haus Seiler Beoordelingsscore: 8

“Mooi ruim appartement met groot balkon. Alle voorzieningen aanwezig.”

• “Heel leuke ervaring vas van mooie natuur in een mooie huis. Bedankt voor alles.”

• “Het mooie compleet ingerichte appartement. Alles was aanwezig en schoon . Prima bed mooie keuken helemaal compleet leuk balkon overdekte plaats voor me motor”

• Stall Himmel Beoordelingsscore: 8

“Mooie omgeving, weing faciliteiten”

• Haus Bortis Beoordelingsscore: 9

“Het warme ontvangst en de locatie”

• 6 Dorfstrasse Beoordelingsscore: 8

“We hebben erg genoten van ons verblijf! De host was heel erg vriendelijk en toegankelijk. Er waren heel veel extra's aanwezig, gaande van olijfolie en kruiden tot oorstokjes en shampoo.”

• Apartments Castle Beoordelingsscore: 6

“Locatie uitstekend. In de buurt van diverse passen en de Aletsch arena Appartementen uitstekend. Kreeg van de eigenaar een extra groot appartement aangeboden.”

• Haus Bortis Beoordelingsscore: 10

“Prachtig verblijf met alles er op en er aan. Een prachtige (wandel) omgeving.”

• Bi de Furre Beoordelingsscore: 10

“Heel nette woning. Allemaal degelijk materiaal/spullen. Heel mooi gelegen in het dorp! Vriendelijke eigenaresse!”