2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Oberösterreich (øvre Østrig)
Oberösterreich (øvre Østrig) Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Luise Wehrenfennig & Haus EvA Point fra anmeldelser: 10

"Værelset var super rent og fint, fantastisk udsigt til bjergene og enormt idyllisk lokation. Morgenmadsbuffet var også meget lækker med et stort udvalg, vi blev mætte! Et mega godt bud hvis man ønsker at opleve kulturen men ikke ønsker for meget støj og aktivitet som i de større byer."

• B&B Hallstatt Lake - self check in Point fra anmeldelser: 9

"Sted"

• Gasthof Scherzl Point fra anmeldelser: 10

"Utrolig høj service, meget hjælpsom og imødekommende personale, dejligt stort og rummeligt værelse. Fantastisk morgenmad"

• Haus Salzkristall Point fra anmeldelser: 10

"Alt var i skønneste orden Vi ankom 2 timer tidligere end beregnet, og 1 time før normal indcheckning. Det var absolut intet problem. Vi blev mødt af et smilende værtspar, som tog imod os. Fantastisk sted i de smukkeste omgivelser, velholdt, pænt og rent over alt. Værtsparret var hjælpsomme og intet spørgsmål er for småt eller for stort. Morgenmaden var rigeligt, ikke for lidt af noget. Havde der været 10 stjerner var det dét de skulle have. Vi kommer helt sikkert igen, (hvis ledigt)."

• Gästehaus Sams Point fra anmeldelser: 9

"Alt var iorden, super rent og meget venligt personale"

• Gasthaus zur blauen Donau Point fra anmeldelser: 7

"Værelse pænt. Gasthaus beliggende tæt Donau, flot udsigt fra Gasthofs terrasse. Maden, specielt fiskeretterne smagte rigtig godt. Prisen for forplejning var meget rimelig. Gasthaus AM Blaum Donau kan anbefales."

• Jeff's - Rooms with a mountain view Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk bjergudsigt. Morgenmaden var virkelig lækker og meget personlig. Jeff var en behagelig og hjælpsom vært."

• Kirchenwirt Gosau Point fra anmeldelser: 8

"Fint værelse med balkon. Rent"

• Haus Rattenböck Point fra anmeldelser: 10

"Super hyggeligt og meget søde værter, der gjorde alt for at vores ophold blev godt. Lige fra ankomsten, hvor vi blev taget imod med håndtryk til afrejsen, hvor de vinkede farvel til os i hoveddøren. Rengøring hver dag. Og hver dag satte Gerlinde (værtinden) et stykke chokolade til os. Vi fik også hjemmebagt kage. Skøn og rigelig morgenmad, der blev serveret ved vores eget bord. Vi måtte smøre madpakke af det, vi ikke spiste. Vi måtte benytte køkkenet i spisestuen og vi havde en hylde i køleskabet, til eget mad/drikke. Hver dag havde Gerlinde sat sig ind i vejrudsigten og kom med turforslag i forhold til, hvordan vejret var. P-plads ved huset. Gå afstand til byen St. Wolfgang med masser af cafeer, restauranter, butikker og mulighed for dagligvare indkøb. Vi kan kun anbefale dette dejlige sted."

• Pension Linortner Point fra anmeldelser: 10

"Roligt pænt og venligt"