2. Hotelanmeldelser for Ungarn
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Pest
Pest Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Budapest Bed and Breakfast Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmad var god, og badeværelset var rent, og sengen var stor nok."

• Grand Jules - Boat Hotel Point fra anmeldelser: 6

"Det var hyggeligt at bo på vandet og flot udsigt"

• Historic Rooms near Gozsdu Udvar Point fra anmeldelser: 7

"Det var billigt og lå rigtig godt midt i byen"

• Synagouge Astoria Guest House Point fra anmeldelser: 5

"Det lå ganske fint"

• Premier Inn Apartments Point fra anmeldelser: 5

"Det ligger rimeligt i forhold til centrum. Det er muligt at gå til centrum. Det er supernemt at tage bussen til centrum"

• Centrooms House Point fra anmeldelser: 7

"Rimelig gåafstand til centrum. Ellers supernemt at tage bussen til centrum. Pris og kvalitet hænger sammen. Billigt og ok til prisen."

• Airport17 B&B Point fra anmeldelser: 10

"Perfect"

• Klauzal 14 Point fra anmeldelser: 8

"100E kører nærmest lige til døren, tag bussen fra lufthavnen og gå 500 meter. Stor valuta for pengene."

• Fortuna Boat Hotel Budapest Point fra anmeldelser: 7

"Vi skulle bruge et overnatningssted i Budapest, så det lå perfekt på Donau tæt på centrum"

• Frank & Fang Apartments MK1 Point fra anmeldelser: 10

"Vi kunne som udgangspunkt lide det hele. Lejlighederne var ikke de største, men de havde alt hvad man havde behov for. Der var rent og pænt. Der var en god kommunikation før ankomsten - en udlejer som svarede hurtigt på vores beskeder. Ligesom der også kom en opfølgnings besked under opholdet om vi havde det godt i Budapest. Der var 3 lejligheder i lejligheden. Vi havde booket de 2. Vi havde lejligheden ud mod gården ( paprika) og der var stille og roligt. Der var sporvogn lige udenfor døren så transport er nemt til og fra lejligheden. ( transport er billig i Budapest). Der var indkøb mulighed som nabo og en bager overfor. Desuden flere restauranter i området. Så jeg vil sige at lejligheden ligger rimelig godt placeret. Det føltes trykt og nemt at vi ikke skulle have nøgler, men alt var med koder til døren."

De 30 bedste B&Bs og kroer i Pest

baseret på 117.408 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com