1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hotell i Phuket Province
Phuket Province Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Wyndham Grand Phuket Kalim Bay Poeng fra gjester: 8,8

«Frokost. Rent. Stille og rolig. Sen roomservice. Oppgradert»

• Baan Laimai Beach Resort Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig bra beliggenhet med stranden rett ved hotellet og eget basseng til gjestene. »

• At Patong Hotel Poeng fra gjester: 5,4

«Beliggenhet »

• Karon Whale Resort Poeng fra gjester: 10,0

«Jeg har vært 2 ganger på dette hotellet og hver gang likte det hyggelig og hjemmekoselig atmosfære, flott beliggenhet og renhet. Territoriet er ganske stor og svømmebasseng ligger i skyggen. Det var fantastisk å svømme etter frokost og ligge under parasoll med en kopp med god kaffe »

• Breezotel Poeng fra gjester: 10,0

«Nettes personal alles Tip Top »

• iPavilion Phuket Hotel Poeng fra gjester: 7,1

«Bra frokost og basseng.»

• NR Nanai Residence Poeng fra gjester: 7,1

«Biig»

• 99 Voyage Patong Poeng fra gjester: 7,0

«Ikke frokost!»

• The Nice Patong Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Kjenner stedet fra før. Ligger innerst i side vei uten trafikk. Ba om rom på baksiden mot fin nabo have så stille og rolig. Kort vei til stranden.»

• «Vi oppgraderte hotellrommet vårt da vi ankom og fikk dette til en grei pris! Senere fikk vi beholde rommet da vi booket en ekstra natt, men da et billigere rom! De ansatte her er hyggelige, gir god service og veldig behjelpelige! Det var kort vei til strand og sentrum, men likevel stille og rolig på hotellet! Vi synes hotellet var iver all forventning ifh beliggenhet, mat på restaurantene, frokosten, basseng og service! Vi kommer til å anbefale dette hotellet til venner og familie som ønsker å reise til phuket!»

De 30 beste hotellene i Phuket Province

basert på 301 415 hotellomtaler på Booking.com