2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
D-dag Strandene Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Manoir Sainte Victoire Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk beliggenhed, i gåafstand til alt væsentligt i Bayeux. Fremragende morgenmad med frisklavet omelet og friske croissanter med mere - nydt ved samme langbord som gæsterne fra de 2 øvrige værelser - det viste sig (selv om jeg var lidt skeptisk da jeg først hørte om det) at være usædvanligt hyggeligt og interessant. God og venlig vært."

• LE RUBAN BLEU FACE A LA MER Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk oplevelse! Beliggenheden er perfekt, når man skal køre rundt i området og se historiske steder fra krigstiden. Lejligheden er lækker, ren og med den skønneste udsigt over Gold Beach. Kun 5 minutters gang fra centrum med lækre spisesteder. Værtsparret var de mest søde og imødekommende mennesker, som gjorde deres yderste for at gøre opholdet perfekt. Vi fik serveret den lækreste morgenmad i deres stue hver dag, og de gav en masse gode tips med på vejen. Vi har aldrig boet bedre end her!"

• Le Clos d'Esquay, Côté Seulles Point fra anmeldelser: 10

"Super fantastisk sted og enormt søde værter. Morgenmaden var helt i top, både hvad angår det visuelle og det maven får. Stedet var enormt flot renoveret, hvor de gamle konstruktioner respektfuldt var bevaret i en moderne udformning."

• Le Clos des Pommiers Point fra anmeldelser: 10

"Stedet er skønt beliggende på landet, lidt udenfor Bayeux. Værtsparret er et par rigtig søde og meget imødekommende mennesker."

• "Totalt autentisk, som taget tilbage til 1944. Venlige og imødekommende værtspar der ville gøre alt for at vi fik den bedste oplevelse. Dejlig morgenmad og stort værelse."

• Manoir de Turqueville les Quatre Etoiles Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed og atmosfære og venlighed"

• Chambre d'hôtes - Dodo et tartines Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk værtspar. Så søde og imødekommende. Gjorde alt for at vi følte os velkommen. Kan på det varmeste anbefale stedet👍👍👍👍"

• Chateau de Vouilly Point fra anmeldelser: 8

"Omgivelserne og meget venlig indehaver :)"

• "Et skønt sted med nogle fantastiske værelser Vi havde booket 2 værelser Skønneste aften og morgenmad og en fantastisk værtinde Kan på det varmeste anbefales Claus m fl"

• Villa Omaha Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk beliggenhed, lækkert stort værelse med et fantastisk badeværelse, og skøn udsigt over haven"