2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Hotelanmeldelser for Frankrig
Poitou-Charentes Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• La Belle Vienne Point fra anmeldelser: 9

"Meget flink vært, taler engelsk."

• Montplaisir Point fra anmeldelser: 9

"Meget sødt og venligt værtspar. Vi følte os virkelig velkommne.. Vi havde gode samtaler med vores søde værtinde Virginie. Tak Virginie 👍🌺 Dejligt stort værelse med dejlig udsigt over den store smukke have. Fint badeværelse med en rigtig god brusekabine. Smukt istandsat ældre hus."

• Montplaisir Point fra anmeldelser: 9

"Meget venligt og imødekommende værtspar. Dejlig rolig beliggenhed med fin stor gammel have. værelse meget rent overalt."

• Domaine de Montboulard Point fra anmeldelser: 9

"Alt var ok"

• Chambre d'Hôtes Les Ormeaux Point fra anmeldelser: 8

"Meget venlige værtspar, et virkeligt hyggeligt og idyllisk sted"

• Royan plage Point fra anmeldelser: 7

"Det var rent og pænt og der manglede ikke noget."

• Clos des Moulins Point fra anmeldelser: 10

"Værten var venlig og imøde kommende. Gav os godt information om stedet samt spisesteder i byen."

• Les Persiennes Point fra anmeldelser: 10

"Virkeligt gennemført og flot. Super behagelig vært."

• "Overnatningen var fin og der manglede ikke noget. Et meget venligt værtspar, som kan engelsk. Vi fik en treretters aftensmad med drikkelse for 25 euro ekstra per person. Denne kan varmt anbefales. Morgenmaden var skøn. Vi kommer gerne igen, hvis vi er i området."

• BonAbri Vacances - Chambres d'hôtes Point fra anmeldelser: 10

"Vel nok det bedste B&B , jeg har besøgt. Som et lille hotel. Stedet ligger “ude på landet” og det var rart, at værten tilbød dejlig “plat du jour” om aftenen. Superdejlig mad. Værten er meget venlig. Dejlig morgenmad . Det hele er indbydende og meget fint organiseret"