2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Prachuap Khiri Khan Province
Prachuap Khiri Khan Province Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Seamira House Huahin - SHA Beoordelingsscore: 8

“Rustige ligging, mooi zwembad en in de buurt div uitgaansgelegenheden”

• Absolute Beachfront villa Beoordelingsscore: 10

“Een geweldig huis op een fantastische locatie van een perfecte en zeer behulpzame host, Per. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar comfort, rust en privacy, het ontbreekt je aan helemaal niets in dit stukje paradijs in Thailand. Prachtig strand met heerlijke zee welke aan de tuin grenst, superfijn zwembad in een mooie grote algemene tuin die zeer goed wordt bijgehouden. Jacuzzi in de achtertuin, propeller op het terras voor een frisse wind en voldoende plekken met zon en schaduw. De gastvrije vriendelijke mensen en het heerlijke Thaise eten tegen spotprijzen zorgen voor een geweldige vakantie! Eigen vervoer is nodig, wij kozen voor de familiemotor via Ice. Ice is een lieve dame die ons veel tips gaf. Een absolute aanrader, wij komen hier graag terug.”

• Baan Yokmhanee Beoordelingsscore: 10

“Alles was top!”

• Baan Klang Aow Beach Resort Beoordelingsscore: 9

“De bungalow”

• “Het zwembad was echt super nice! Ook de kamer was erg netjes en het bed zacht naar Thaise begrippen.”

• La HABANA Condo 135/500 Beoordelingsscore: 10

“Lekker zwembad, goed appartement met lekkere bedden (5 bedden). Dicht bij het strand.. top”

• “Prima”

• Lacasita Penthouse Nap Beoordelingsscore: 8

“Schoon en rustig omgeving.”

• Cozy@Hin Nam by Nikky Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer, grote badkamer, schoon, fijn zwembad.”

• Pool View Marvest Huahin by Wilmot Beoordelingsscore: 9

“Locatie”