2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen Kroatië
Pula Region Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Vacation home Pula Beoordelingsscore: 10

“Super vriendelijke host. Alles was aanwezig wat nodig is voor een comfortabel verblijf. Zeer ruime woning en grote omheinde tuin. Goede uitvalsbasis om met de auto de omgeving te verkennen.”

• Anni Beoordelingsscore: 8

“Centrale ligging bij de Arena en prettig appartement met gelegenheid voor appartement buiten te zitten. Prettige ontvangst van eigenaresse Vedrana. Ze heeft voor ons ook een taxi naar het vliegveld geregeld. Leuke historische, niet te grote stad met mooie strandjes.”

• Pretty little thing called Biska Beoordelingsscore: 9

“We werden hartelijk ontvangen en tijdens onze reis konden we altijd terecht voor vragen. Alles is super schoon en er is overal aan gedacht. Zeker een aanrader! Je hebt ook een eigen parkeerplek. Dankjewel Ingrid en Denis!”

• Helena Beoordelingsscore: 10

“De ruimte en de omgeving is allemaal goed bereikbaar en vriendelijke eigenaren”

• Apartment Komljenovic Beoordelingsscore: 9

“Goede gastvrouw Heel proper Ideale locatie (voor met auto overal snel te geraken en toch rustig te kunnen liggen/zitten overdag)”

• Lifestyle Apartments Beoordelingsscore: 9

“Het was een mooi appartement, alles aanwezig. Goede bedden. Locatie op loopafstand van het centrum. Wij hebben een fijn verblijf gehad”

• Apartment Kim Beoordelingsscore: 9

“Fijne, schone kamers met alle faciliteiten die je nodig hebt.”

• Resort del Mar Beoordelingsscore: 8

“Het hotel heeft een mooie ligging en zier er goed uit. Het parkeren ging ook goed De kamer was schoon, maar vergt wel enige aandag puntjes wat afwerking betreft. Kan er allemaal wat beter eruit zien.”

• Apartments Forum 2 Beoordelingsscore: 8

“Fijne locatie, midden in het centrum. De host was goed bereikbaar en reageerde snel op berichten. Duidelijke uitleg waar we het beste konden parkeren en hoe we via het sleutelkastje naar binnen konden. Mooi, sfeervol en schoon appartement. Geen last van de geluiden van de stad. Bij aankomst stond er wat lekkers voor ons klaar.”

• “Keurig schoon appartement van alle gemakken voorzien. Kort bij het centrum van pula. Vriendelijk ontvangst door de eigenaresse.”