Pyrénées-Atlantiques Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Chambres d'Hôtes Aire Berria Beoordelingsscore: 10

“Super ontvangst. Super ingerichte kamer. Super authentiek. Meer dan super ontbijt.”

• Les Chemins d'Elika Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijk onthaal door de gastheer Marc. Wij hadden een toffe kamer op de tweede verdieping met hangstoel en balkon met zicht op de tuin.”

• Gîte BIDEAN Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk ontvangst!”

• “Prachtige tuin, waarin we heerlijk zaten om te eten. Het huis ligt mooi rustig in de heuvels, lekker bed, prima geslapen in de stilte. Volgende ochtend een lekker ontbijt, gezellig praatje met onze vriendelijke gastvrouw.”

• “Prima compacte studio met een grappig soort serre.”

• Mountain Vacances - Maison Rachou Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijke bediening”

• Villa Yoda Beoordelingsscore: 10

“Geweldig adres . Heerlijk geslapen . Lieve eigenaren”

• Ferme Ithurburia Beoordelingsscore: 10

“Heel vriendelijk onthaal door Nathalie. Mooie vernieuwde kamer in de achterbouw. Beste douche ooit! Heet water en krachtige straal. Gezellig avondmaal met andere pelegrims.”

• Maison Bidegain Berria Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk gegeten! De vrouw des huizes is Vietnamees en kookte een zalige maaltijd”

• “Alles was gewoon top!!! Super vriendelijke gastvrouw en gastheer (gaven heel veel tips om de omgeving te verkennen), heerlijk ontbijt, hele mooie kamer met prachtig uitzicht en hele goede bedden. Dank om ons verblijf zo aangenaam te maken.”