2. Hotelbeoordelingen Albanië
  3. Hotelbeoordelingen: Elbasan County
Elbasan County Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Colombo Elbasan Beoordelingsscore: 9

“De Engels sprekende manager was heel erg vriendelijk en deed enorm zijn best om het ons naar de zin te maken. Fijne plek om een paar dagen bij te komen na minder goede ervaring elders. Ruime kamers. Prima zwembad. Het hotel ligt buiten het centrum maar op 2 minuten lopen zit een leuk restaurant.”

• Hotel Colombo Elbasan Beoordelingsscore: 9

“Personeel is heel aardig en behulpzaam, locatie ligt gunstig om meerdere plaatsen in Albanië te bezoeken. Ontbijt en diner waren prima.”

• Lundra Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk ontvangst en zeer mooi gelegen aan het meer. Ideale tussenstop als je de Kaniholi holtes wilt bewonderen. Lekker Albanees eten voor een zeer betaalbare prijs!”

• Real Scampis Hotel Beoordelingsscore: 8

“De schitterende enorme tuin: veel foto's waard. Heerlijke geur door de muren en hagen van de Japanse jasmijn. De totale complexaanleg: geweldig met goed gebruik van de stadsmuur. Mooie gebouwen, zoeel buiten als binnen. Uitstekend ontbijt. Prachtige terassen. De kamer heeft een groot balkon met schitterend uitzicht.”

• Sofra E Shpatit Beoordelingsscore: 8

“Het uitzicht was prachtig en het was een zeer rustgevende regio. De kamer was al voorverwarmd en de gastvrouw wachtte ons op voor avondeten te voorzien. We waren de enige gasten en werden enorm warm onthaald met een grote glimlach. Het ontbijt was ideaal met warme melk, brood, confituur, geitenkaas en fruitsap. Voor ons een perfecte uitvalsbasis om tot rust te komen voor we naar het zuiden door reden.”

• Lundra Beoordelingsscore: 4

“De locatie is heel mooie ligging, goed bed”

• HANI CEPIT Beoordelingsscore: 10

“alles is perfect! Goed eten, gloed nieuwe accomodatie. Super vriendelijk en behulpzaam personeel”

• Hotel Le Olive Beoordelingsscore: 7

“Ruime kamer. Lekkere koffie bij ontbijt. Op loopafstand van het centrum. Vriendelijk personeel”

• Agro BnB Elbasan Beoordelingsscore: 9

“Super groot appartement. Je voelt je net thuis, overal is aan gedacht. Grote badkamer en super goed bed!! Heel schoon”

• Admiral Hotel Beoordelingsscore: 7

“De kamers zijn groot.”