2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Tyskland
Saksiske Schweiz Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Ferienhaus Ostrauer Hof Point fra anmeldelser: 8

"Det tilkøbte morgenmad var den bedste vi har fået - :-)"

• Ferienwohnung Morgensonne Kurort Rathen Point fra anmeldelser: 10

"Der var alt hvad vi skulle bruge og rent over det hele. Gode senge og meget stille. Virkelig dejlige værter der altid var parate til at give os gode råd om vandremuligheder."

• Lindenhof Apartments Bad Schandau Point fra anmeldelser: 10

"Central placering, god plads. Vi boede der kun tre nætter og brugte ikke køkkenet, men det så ud til at være udmærket. Sikkert et godt sted at have små børn med. Og rigtig godt at man fik et gæstekort der gav gratis adgang til den lokale kollektive trafik."

• Ferienhaus Ostrauer Hof Point fra anmeldelser: 8

"Meget lyst og hyggeligt værelse med solrig balkon. Køleskab og gode muligheder for at spise på værelset. Virkelig fint."

• Appartmenthaus Wartburg Point fra anmeldelser: 7

"Hyggeligt og idyllisk"

• Apartmenthaus Vetter Point fra anmeldelser: 10

"Overnatningsstedet var i en mindre landsby i stille og rolige omgivelser. Morgenmaden var god og personalet var venlige. Beboelse var nyt og moderne i hyggelige omgivelser. Parkeringspladsen var lige overfor med mulighed for opladning af el-bil. Dejlig natur med gode vandremuligheder."

• Villa Monsei Point fra anmeldelser: 8

"Hyggelig og velindrettet lejlighed og der var alt hvad vi skulle bruge. Nemt at komme ind ved ankomsten og lejligheden ligger centralt."

• Haus Felsenpost Point fra anmeldelser: 7

"Beliggenheden"

• Ferienhaus Ostrauer Hof Point fra anmeldelser: 6

"Sjov gammel stil - meget gennemført. Søde værter."

• Apartmenthaus Elbblick Point fra anmeldelser: 10

"Enkelt men lige det man havde brug for"