2. Hotelbeoordelingen Noord-Macedonië
Sar Planina Skigebied Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Lirak Beoordelingsscore: 7

“Zeer vriendelijk personeel”

• Hotel Lirak Beoordelingsscore: 9

“Een fijne centrale plek in Tetovo. De inrichting was zeer modern en eigentijds. De kamer was fantastisch. Zeer ruim en gaaf fotobehang wat voor extra sfeer zorgde. Het personeel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat dit, in onze ervaring, overal zo is in Noord Macedonië zouden we het bijna vergeten te melden.”

• NB Hotel&Spa Beoordelingsscore: 4

“de airco lekte bij aankomst. Er was een gat in het plafond, en de vloer was nat door het gedrup, en de kamer rook muf. We vroegen een andere kamer, maar het hotel was vol geboekt. Een ongeluk kan gebeuren, maar er kwam geen initiatief van het hotel om dit grote ongemak te compenseren. We betaalden de volle prijs, wat in deze situatie helemaal niet in verhouding was tot het geleverde comfort.”

• Hotel Lirak Beoordelingsscore: 8

“De locatie en het comfort van de kamers”

• Hotel Royal Beoordelingsscore: 7

“Dat je gebruik kon maken van het zwembad naast het hotel.”

• Hotel Yal Restaurant Beoordelingsscore: 7

“Privé parking, vlakbij centrum (met auto), vriendelijk personeel, mooi zicht op de bergen, goed geïsoleerd voor geluid van buitenaf.”

• Hotel Lirak Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamer. Fijne zitplaats voor het bed.”

• Hotel Royal Beoordelingsscore: 10

“Locatie, personeel, proper”

• Mercure Tetovo Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel, goede kamer en bed, fijn personeel en een fantastisch ontbijt en op bovenste verdieping een prima restaurant.”

• Hotel Scardus Beoordelingsscore: 10

“Wat niet? Bij het inchecken heet receptionist je welkom en geeft je gelijk een 'Mi casa es tu casa' gevoel. Onze kamers (wij hebben 2 verschillende gehad) waren erg ruim en voorzien van alles wat je kunt wensen: een volledige keuken met koelkastje en zelfs meerdere verdiepingen met eigen toilet. De vide zorgt voor een extra ruimtelijk effect. De meubels waren donker en modern en contrasteerden prettig met de witte tinten en dat zorgt voor rust en ontstressing. Het personeel lijkt 'geprogrammeerd' om alles uit zichzelf te halen om het gasten naar hun zin te maken. En dat kost hen geen enkele moeite. Het uitgebreide ontbijt was een feestje dat zijn weerga niet kent. Wij waren er 6 nachten, maar nooit was het ontbijt hetzelfde. Ook de keuze voor diner was voor ieder wat wils, zowel qua smaak als prijs. En dan nog de SPA-faciliteiten: een ruim zwembad, 2 sauna's en keuze uit diverse, verschillende massages. Een genot voor het lichaam en de ziel...”

De 5 beste hotels in: Sar Planina Skigebied