2. Hotelbeoordelingen Servië
  3. Hotelbeoordelingen: Srem Region
Srem Region Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Het was is een mooi hotel. Even wennen dat je je spullen boven moeten uitladen om vervolgens de auto in een parkeergarage verderop te zetten. Maar goed, nadat gedaan te hebben heb ik een prima avond gehad. De locatie is echt geweldig, dat kwam pas echt zichtbaar toen ik de volgende dag mijn gordijnen opendeed van mijn kamer. Verder qua eten had ik halfpension. De kwaliteit van het voedsel was goed tot uitmuntend. Complimenten aan de keuken en de bediening. Bij het zwembad hadden ze zelfs een grote badjas voor mij, dus daar hebben ze echt wel pluspunten van mij verdient.”

• River Inn Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijk personeel, grote propere kamers, veel parking, makkelijk te bereiken”

• Hotel Premier Aqua - Adults Only Beoordelingsscore: 5

“Personeel doet zijn best en ik denk dat het spa gedeelte in de winter wel fijn is. (Maar daar hoef je niet voor in het hotel te overnachten)”

• Apartman 1 Beoordelingsscore: 9

“Alles was keurig goede accomidatie”

• Salaš Isailovi Beoordelingsscore: 9

“Nabijheid vd stad maar toch heel landelijk, de dieren, de buiten ruimte.”

• Garnet Hotel & Event Centar Beoordelingsscore: 7

“Keurig hotel. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Geven aan dat ze je begrijpen maar doen dit niet.”

• Hotel Norcev Beoordelingsscore: 8

“De locatie, ruime kamer.”

• Hotel Crystal Beoordelingsscore: 7

“.”

• Hotel Novella Uno Beoordelingsscore: 7

“Netjes”

• Apartment Roxana Vrdnik Beoordelingsscore: 10

“Fantastische accommodatie. Mooie serre met uitzicht op het klooster. Aardige host. Groot appartement met alles wat je nodig hebt. Uitstekende bedden. Goede WiFi. Prachtig wandelgebied. Een aanrader!”