2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Styria
Styria Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Gästehaus Mirzl Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk udsigt og værten var super sød og hjælpsom. Rigtig god morgenmad med mange forskellige ting at vælge imellem."

• Triebenerhof Point fra anmeldelser: 7

"Gode værelser. Sødt personale. Rolige omgivelser. Morgenmaden fin."

• Gästehaus Karl August Point fra anmeldelser: 10

"Fremragende morgenmad - rigtig god beliggenhed i forhold til videre syd/nordpå - utroligt venligt personale. Styr på tingene."

• Pension Spreitzhof & Appartement Royer Point fra anmeldelser: 10

"Det hele var bare perfekt"

• Genuss-Pension Herti Point fra anmeldelser: 10

"Pænere end på billederne, og virkeligt sødt personale"

• Gasthof Kreischberg Point fra anmeldelser: 10

"Nemt at komme sent om aftenen."

• Bauernhof - Appartement beim Zefferer Point fra anmeldelser: 10

"Vi havde en dejlig skiferie i lejligheden. Du kan køre på ski til og fra lejligheden. Køkkenet indeholder alt hvad du behøver for at lave mad derhjemme. Søde værter."

• Lambach Villa Point fra anmeldelser: 8

"Smukt hus og indretning ,stort smukt værelse med lukket balkon og fin udsigt over by og bjerg . Dejlig morgenmad Søde værter"

• Haus Bodenwinkler Point fra anmeldelser: 10

"Verdens bedste værtinde, gjorde alt for vi fik verdens bedste ophold og det fik vi, et sted jeg varmt kan anbefale og kommer gerne igen"

• Bauernwirt Point fra anmeldelser: 9

"Det første vi mødte, var deres 2 hunde, og de er søde og velopdragne. Man skal kunne lide hunde, for de render frit rundt på hotellet. Værelset var stort og fint, og badeværelset var stort og rent. Personalet var rigtig søde. Hyggeligt sted med en god atmosfære. Det er ikke super moderne, men det har en følelse af at være hjemme. Morgenmaden var lækker. Ikke så stort et udvalg, men det der var, var fint og smagte godt."