2. anmeldelser av hoteller i Indonesia
  3. anmeldelser av hoteller i Indonesia
Sumatra Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Sam's Bungalows Omtalescore: 10

«Tolle Lage, sehr netter Guide»

• Bat & Arrow Omtalescore: 4

«Kort avstand tiø mentwai ferry»

• Iboih inn Omtalescore: 8

«Beliggenheten og personalet var topp. Frokosten var variert og god. Muligheten for å gå ut fra fellesområdene og rett i vannet for å snorkle var en av grunnene til at vi valgte Iboih Inn og det var helt fantastisk. Kjempebra service. Anbefales på det varmeste.»

• Iboih inn Omtalescore: 8

«Vennlig personale. Rene men enkle rom. Klart vann til snorkling»

• Santi Garden Bungalows Omtalescore: 9

«Vi hadde fem fine dager hos Santi garden bungalow. Alle var så hyggelige og hjelpsomme. Vi hadde behov for legehjelp under oppholdet og da fulgte Santi oss og hjalp oss. Santi har bodd mange år i Tyskland og snakker både tysk og engelsk flytende. Vi var og med Santi på Zumba på nabostranden Gapang, veldig gøy🥰. Vi badet med klær på, jeg anbefaler t shirt og shorts. For dykking anbefaler jeg Lumba lumba på Gapang. Vi dro på snorkletur som Olala restaurant organiserte, da var vi bare to personer med, men ble tatt med tre fine steder. Vi dro ikke for å se delfinene om morgenen, fordi vi hadde lest at de kunne oppleve å bli jaget av mange båter. Vi spiste nesten alle måltidene på olala restaurant. Maten er god, personalet hyggelig og utsikten nydelig. Vær obs på å la mat stå ute siden det er aper der:)»

• Grand Buana Lestari Hotel Omtalescore: 3

«Rent»