2. Hotelbeoordelingen Australië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Tasmanië
Tasmanië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• 81 on Freycinet Beoordelingsscore: 7

“Locatie en uitzicht geweldig”

• Freycinet Cottage 1 – Bluestone Beoordelingsscore: 9

“De aanwezigheid van een wasmachine en droogtrommel, en een hout gestookte kachel.”

• Sullivans Cove Apartments Beoordelingsscore: 9

“Locatie”

• Swansea Holiday Park Tasmania Beoordelingsscore: 7

“De plek”

• Richmond Coachmans Rest Beoordelingsscore: 9

“De locatie was perfect om Richmond te voet te verkennen. In de kamer konden we gemakkelijk ontbijt nemen en 's avonds eten in de microgolf oven opwarmen. Er was wel geen kookgelegenheid (geen kookplaat of gewone oven), maar in de omgeving zijn er ook veel eetgelegenheden. Achteraan de kamer was er een schuifdeur die toegang gaf tot een leuk zitplaatsje buiten, dat goed verzorgd was met wat mooie bloemplanten en bloempotten. Toen bleek dat ik me van datum vergist had bij het reserveren, heb ik direct de locatie opgebeld en is dat zonder probleem aangepast naar de juiste dag.”

• Somerset on the Pier Hobart Beoordelingsscore: 8

“De locatie en de ruime kamer met mooi uitzicht.”

• Bay View Villas Beoordelingsscore: 6

“Niks”

• Werndee Beoordelingsscore: 10

“Fantastische host”

• Up the Back Beoordelingsscore: 10

“De prachtig vezorgde inrichting, zelfs complete lounchset in de tuin. Met, natuurlijk, bbq. Ook de keuken was geheel compleet, stonden ook veel levensmiddelen qua kruiden, olie, nespresso apparaat met cupjes,”

• Masons Cottages Beoordelingsscore: 10

“Heel net en goed ingericht. In de kamer lag een map met uitstekende informatie over het verblijf, gebruik van de aanwezige toestellen en de plaatselijke faciliteiten en de toeristische bezienswaardigheden etc...”