Touraine Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• L'arum antique Beoordelingsscore: 8

“De tuin en het bed”

• Castel Fleuri Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt zeer verzorgd en uitgebreid qua assortiment Zeer gastvrij Locatie en parkeren heel goed voor deze locatie”

• Château D'artigny Beoordelingsscore: 9

“Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Jong dynamische equipe. Ontbijt zeer mooi buffet. Roomservice en restaurant top. Bar top. Voor ons een vast adres waar we 2x per jaar naar toe gaan om de grandeur van het oude Frankrijk op te snuiven en te genieten van de rust en prachtige tuin.”

• Ibis Tours Centre Giraudeau Beoordelingsscore: 8

“Keurig hotel. Mooie kamers. Personeel was zeer vriendelijk. Gezellige entree met horeca gelegenheid. Prima gegeten in het hotel.”

• “De vriendelijke ontvangst en de kwaliteit staat boven alles. Goede parking, propere kamers. De kwantiteit w. b. Ontbijtbuffet, dessertbuffet is er op achteruit gegaan. Ook heb je enkel nog de voorgestelde hoofdschotel en kan bv geen entrecote meer besteld worden. Wij blijven voorlopig tevreden en bij de terugreis komen we terug.”

• The People - Tours Beoordelingsscore: 10

“De gezellige drukte on de bar. Het vriendelijke personeel.”

• “Hotel vlak bij de snelweg. Goed restaurant 2 minuten lopen. Goed ontbijt voor de prijs.”

• KYRIAD Tours Sud - Ballan Mire Beoordelingsscore: 9

“De klantvriendelijk van de staf. De receptionist spreekt vloeiend Frans, Spaans en Engels. En hij is zeer correct en vriendelijk. De hygiëne, de bedden, de locatie.”

• ibis Tours Nord Beoordelingsscore: 9

“lokatie op de weg terug van Lagos Portugal naar Harderwijk Nederland.”

• “Het authentieke karakter”

De 30 beste hotels in: Touraine