2. Hotelanmeldelser for Filippinerne
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Visayas
Visayas Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Casa Oeste Point fra anmeldelser: 6

"Meget venligt personale. Stort værelse."

• AppleOne CondoTower1-1055 Point fra anmeldelser: 9

"Udsigten, pladsen og placeringen. Et dejligt sted hvor man får meget for pengene"

• Moalboal-Aballe Pension house Point fra anmeldelser: 6

"Fint nyt hotel meget rent"

• Matteo's hus VILLA RENTAL Point fra anmeldelser: 10

"Villaen var privat og skøn. Poolen og omgivelserne var fantastiske og værten blev vores reservemor og var både sød, snakkelige og opmærksom. Morgenmaden var formidabel og alt i alt havde vi en virkelige god oplevelse!"

• Cozy1233 studio at The Persimmon Point fra anmeldelser: 8

"Lå godt. Pænt værelse med køkken."

• Mingche Apartment Point fra anmeldelser: 10

"Alt var godt!!!!"

• panglao moravian apartments Point fra anmeldelser: 10

"Personalet og arbejdet med rengøring.. Stille og roligt. Pool område lille men mega lækker og rent. Det er bedst med en motorbike, men det er også nemt at bestille en Tuk-Tuk. Tuk Tuk til Alona 200peso👍"

• Sta Barbara Residence Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Venligt og imødekommende personale."

• Grand Isabella Residences Point fra anmeldelser: 10

"Værelserne var langt større end forventet og med meget fine møbler og fremragende senge. Desuden 2 badeværelser i hver lejlighed som begge var store, rene og velfungerende. Der var utroligt stille trods central beliggenhed. Vi var virkelig positivt overraskede, for det var samme pris og rating som et hotel vi boede på i Manila, som slet ikke levede op til forventningerne. Vi kan kun anbefale dette hotel på det varmeste."

• Sandra's Holiday House Point fra anmeldelser: 10

"Det hele! Fantastisk udsigt og fantastisk snorkling. Så skildpadder hver dag."