2. Hotelbeoordelingen Slovenië
  3. Hotelbeoordelingen: Savinjska
  4. Hotelbeoordelingen Ljubno
Slovenië Ljubno Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Planinka Beoordelingsscore: 9,3

“Ruime nette en comfortabele kamer. Uitstekend restaurant. Ook het ontbijt is prima”

• “Alles beviel. De omgeving,vriendelijkheid van het personeel,kwaliteit van het eten.”

• Hotel Planinka Beoordelingsscore: 9,3

“Gratis publieke parking in de omgeving beschikbaar. Uitgebreid ontbijt met eierbereidingen op aanvraag beschikbaar. Grote kamers met goede bedden. Terras(je) met stoelen zodat je buiten kan zitten als de zon schijnt. Supermarkt op wandelafstand. Lekkere pizzeria in de buurt.”

• Estate Žagmeštri Beoordelingsscore: 9,7

“Wat een heerlijke locatie, prachtig uitzicht en rustig. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en aardig. De huisjes waren heel schoon. De kinderen vonden het helemaal leuk om hun eigen huis te hebben. We hebben genoten van onze dagen in Slovenië, wat een mooie omgeving.”

• Tourist farm Kolar Beoordelingsscore: 9,6

“Het was echt heel leuk! Een mooie omgeving en de eigenaren zijn zo lief! De kinderen konden heerlijk spelen in de tuin en het appartement was netjes. We konden groenten uit de tuin krijgen voor het eten en ze staan altijd voor je klaar. Ook goede tips gekregen voor alles wat de omgeving te bieden heeft. We waren er tijdens de overstroming, maar zelfs dan staan de gasten nog op nr. 1. We werden geholpen met alles! Heel veel sterkte daar de komende tijd! Hopelijk kan iedereen snel weer genieten van de accommodatie en alles wat de mooie omgeving te bieden heeft!”

• Štekner house Apartma Beoordelingsscore: 9,4

“Het ruime appartement met de faciliteiten.”

De 10 beste hotels in Ljubno

gebaseerd op 994 hotel reviews op Booking.com