2. Hotelanmeldelser for Slovenien

7,9

• Anmeldt: 3. august 2023

Fabelagtigt
    • Økonomi-dobbelt-/2-personersværelse med balkon

Flot udsigt over kysten og byen fra restauranten, lækker morgenmad og fint pool område.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 5. august 2022

• Økonomi-dobbelt-/2-personersværelse med balkon

Vi havde 2 værelser - det ene ingen problemer. Det andet værelse - der var en hoveddør og bag hoveddøren var en lille fordelingsgang ind til 3 værelser. De 3 døre var meget tynde - og vores dør havde endda 1 cm luft under - og over dørene var et tyndt vindue. Man kunne høre ALT. Det føltes som om, at vi boede sammen med de andre i en lejlighed fremfor 3 separate værelser. Rengøring var ok men vi var der en uge - og på intet tidspunkt blev der fejet/støvsuget/vasket gulv. Der var beskidt til sidst.

Morgenmaden er super lækker og fantastisk udsigt fra restauranten. Pool området er godt og fin poolbar med drikkevarer, lidt mad og is. Super dejligt med lille bus, der kører til og fra stranden. Værelser ok indrettet med aircondition, balkon og lille køleskab.

• Anmeldt: 30. juli 2022

• Økonomi-dobbelt-/2-personersværelse med balkon

restauranter var lidt dyr til aftensmad og der var ikke andre alternativer på hotellet. poolen var noget grumset i vandet. rengøring på værelserne kunne godt være lidt grundigere.

udsigten og poolen og morgenmaden. der var fint rent på alle ude områderne.

• Anmeldt: 24. juli 2022

"Dejligt ophold"
    • Standard-dobbelt-/2-personersværelse

Stranden. Hotellet har shuttlebus til stranden men den er virkelig frygtelig og kan på ingen måde kaldes en strand. Det er et sort hul med en slags betonmole. Slet ikke charmende. Vandet var ikke lækkert. Nærliggende Simon Beach brød vi os heller ikke om - for gøglet og igen lidt trist strand. Et ok alternativ er 10-15 minutters gåtur til Bele Skale Beach som er forneden af en lodret 100-150 meter skræmt. Gåturen er delvis gennem en skov og delvis ned af smalle trappesten uden gelænder. Børn, hunde og folk der slæbte på mange ting kom op og ned så det er bestemt muligt, men kræver jo naturligvis lige at man er indstillet på det. Dette er en vild naturstrand med sten men de er afrundede og strandsko brugte vi faktisk ikke. Stranden er smal og vandet er klart og smukt. Der er fisk/krabber at se på når der snorkles. Her er ikke toiletter, parasol eller mulighed for køb af drikke. Poolcafen var vi ikke så glade for. Caféen og den store terrasse en faktisk rigtig fin og hyggelig men musikken kører non-stop på meget høj volume som var det et diskotek fra om formiddagen. Det passer sig slet ikke til stedet eller gæsterne som er primært familier og ældre. Samtale var ikke så nemt pga den høje musik. Den styrende person i baren var lidt arrogant og ikke så behagelig. Slet ikke samme søde service/betjening som i fx reception og restaurant. Ingen af os 6 i gruppen brød os om sønderligt om at komme i poolbaren pga det og musikken. Lidt svært at få mad/købe ind: Da hotellet ligger på en bjergtop er mulighederne for indkøb/mad begrænsede. Der er en lille camping kiosk men kun med sodavand/øl/chips mm. Herudover poolbaren med toast/pizza margarita og så hotellets restaurant af den lidt finere slags (vi fik lov at købe børnemenuer fra restaurant som take away - det var fin service og de er ok som en voksen frokost). Utilfreds med at det koster penge at få parasol ved pool.

Flot udsigt Dejlig stor og hyggelig restaurant/morgenmadsterrasse med god plads mellem bordene. Meget sød dygtig betjening og service i restaurant og reception God morgenmad + mad/vin på restaurant. Dejligt poolområde opdelt i flere pools - ideelt til børn Godt fitness center med skøn udsigt til havet. Balkon var forholdsvis stor. Helt ok værelse (Villa Salet). Brusekabine lidt slidt dog.

• Anmeldt: 14. juli 2022

"Et okay sted, der nok prøver at være mere fint end det egentlig er."
    • Standard-dobbelt-/2-personersværelse - balkon og havudsigt

Restauranten. Morgenmaden var ok. Men hvis man vil spise i restauranten om aftenen, skal man åbenbart bestille bord, trods adskillige ledige borde. Tjeneren vi talte med virkede noget arrogant, så find et andet sted at spise aftensmad, der er masser af andre steder at vælge imellem

Belligenheden, meget flotte omgivelser. Dejligt sted at være.

• Anmeldt: 20. juni 2022

"godt sted svimmingpool og tæt på havet"
    • 1 overnatning

værelset var ikke så stort, skulle vi være der mere end to overnatninger ville jeg synes det var alt for småt

det havde en fin beliggenhed tæt på by havn og spisesteder

Overnattede: juni 2022

• Anmeldt: 9. august 2023