2. Hotelbeoordelingen Slovenië

Poljubinj 6A, 5220 Tolmin, Slovenië

#3 van de 9 hotels in Tolmin

7,5

• Beoordeeld op: 21 juni 2023

Heerlijk hotel voor als het lekker weer is, top ontbijt en super vriendelijk personeel
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Vond de kamer aan de kleine kant voor deze prijs..

De tuin/het terras, incl zwembad. We waren er toen het 28 graden was, dus heerlijk om er buiten te kunnen zitten. Het personeel is super vriendelijk en het ontbijt heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2021

Relaxed verblijf
    • Familiekamer met Balkon

Wij kregen helaas een kamer met een vies toilet maar werd wel gelijk schoongemaakt. Het constant moeten vragen of er iets bijgevuld kon worden bij het ontbijt vonden we minder prettig. Geen koelkastje aanwezig in de familiekamer terwijl dit wel op de site vermeld stond. Geen tissues aanwezig en geen rekje om shampoo etc neer te zetten.

Erg vriendelijk ontvangst met een gratis kopje koffie en thee. Ontbijt werd niet standaard bijgevuld vanwege voedselverspilling, maar we konden er wel om vragen. Geen bolletjes bij het ontbijt, wel gewoon (lekker) brood, gevulde croissants en chocolade- en puddingbroodjes. Mogelijkheid om te dineren (elke dag een ander vast menu). drie avonden heel lekker gegeten en met liefde bereid. Elke avond een lekkere schnapps van het huis als afsluiter! Hele rustige ligging in een klein dorpje vlak naast Tolmin.