2. Hotelbeoordelingen Slovenië

Stjenkova 1 (Kidričevo Nabrežje 4), 6330 Piran, Slovenië

#100 van de 303 vakantiewoningen in Piran

Gebaseerd op 33 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Fijn verblijf voor enkele dagen parkeerservice is uitstekend
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen lift. Koffers omhoog slepen Via Booking krijg je geen kamer met uitzicht op haven of zee Alleen kamer met uitzicht op steeg Klopte dus niet met info!

Ligging. Hygiëne Goede uitleg door personeel

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Auto niet bij de hand, piran zelf

Centrale ligging, schoon, zwemwater 50 meter afstand

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

• Comfort Appartement met 1 Slaapkamer

Keuken: inventaris niet compleet, koelkast vol ijs. Badkamer: deel douchewand vervangen door douchegordijn

Locatie

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

mooi appartement met een zeer goede ligging.
    • Comfort Appartement met 1 Slaapkamer

slechts een tijdspanne van 2uren (14u tot 16u) om de sleutels af te halen. We hadden een uur vertraging door de file waardoor we 15 min te laat waren. Is wel wat een gedoe om te parkeren maar de accommodatie heeft je wel correcte info daaromtrent. Het appartement is ruim en mooi. Enige nadeel was dat de vaatwasmachine niet werkte en er ook geen vaathanddoeken waren, dus dit hebben we dan aangekocht. Het servies was ook vuil in de kast gezet door de vorige reizigers( dit was waarschijnlijk niet gecheckt bij het poetsen) maar voor de rest was het appartement proper.

Zeer mooie locatie, direct in het centrum en vlak bij de zee. Perfect om 's morgens een frisse duik te nemen in de zee of te joggen . Een goed bakkertje 100 tal meter op loopafstand of een ontbijtje tegenover de accommodatie is mogelijk. Geen last van lawaai 's nachts , er was een klein muziekfestival maar om 12u was het stil.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

In het hoogseizoen is Piran erg druk bezocht en daardoor wat stressvol....

Locatie is top; middenin het historisch centrum, direct aan de haven. Erg mooi stadje!

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Ruim appartement met een ideale locatie om Piran te ontdekken.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Kleine keuken, een fornuis met slechts twee kookplaten. Weinig en verouderde potten en pannen. Er is geen lift aanwezig in het gebouw. Geen terras.

Mooie locatie, naast de jachthaven. Ruim appartement met airconditioning. Comfortabele bedden. Je kan voor het appartement parkeren om de bagage te lossen en daarna kosteloos parkeren in de parking buiten het centrum. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

Goede locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het hotel is een beetje moeilijk te vinden, maar na telefonisch contact met het onthaal kwam er direct iemand ons tegemoet zodat we wisten waar we moesten zijn

De service van de vrouw waarbij we konden inchecken en het is heel goed geregeld qua parking

• Beoordeeld op: 19 mei 2023

prima

los waaiend luik

locatie parkeren prima geregeld

• Beoordeeld op: 3 januari 2023

• Comfort Appartement met 1 Slaapkamer

Wat wij heel fijn vond, de appartement was in het midden van de stadje. Alles was dichterbij. Winkels, restaurants alle faciliteiten, lopende afstand. Gratis bus die iedere 15 min. Naar de parkeerplaats bracht. In het stadje kon geen auto parkeren. De mogelijkheid was de auto tijdelijk te parkeren voor inpakken en uitpakken van bagage. Perfecte plaats ook met kinderen. Een fantastische verblijf.

• Beoordeeld op: 22 september 2022

gewoon ok !
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Locatie, best verblijfstekkie let op receptie is inderdaad niet 24/7 bezet en als je reserveert met een tijd dat ze er niet zijn krijg je ook een mail dat de tijd niet accoord is,dan is de comminucatie wat lastig maar ze bedoelen het goed en het komt ook goed ! dan is het incl parkeren maar doe dit in overleg want als je je auto wegzet en je vraagt niets dan ben je 30 pd kwijt

• Beoordeeld op: 26 augustus 2022

Super fijn verblijf gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vlotte communicatie met de receptie. Super mooie ligging in Piran. Je zit meteen in het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Toen we terug kwamen in de kamer stond onze kamer blank, de airco lekte als hij aanstond. Dit zou een monteur komen oplossen maar toen waren wij al weer weg.

Het hotel lag op de perfecte locatie midden in Piran. Piran is autovrij maar dankzij een regeling met de parkeergarage kan je gratis aan de rand van de stad parkeren. Je kan dan met een pendelbus gratis richting de stad. Over het ontbijt was een misverstand dit was perfect opgelost door onze Host, we konden in een cafeetje op hun kosten ontbijten.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

• Comfort Appartement met 1 Slaapkamer

Het vinden van de ingang en de receptie was niet helemaal logisch.

Locatie is top! Je loopt zo naar de zee en naar het centrale plein.

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

• Superior Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

In het appartement staat een bankbed, deze sliep helaas niet lekker. De matras liep naar het midden toe, had erg last van mijn rug, dat was jammer. Tip: geef als accommodatie aan dat de auto in een parkeergarage moet staan voor 24 euro per dag. Op Booking.com staat namelijk dat er gratis geparkeerd kan worden in de buurt, maar dat is dus niet zo.

De locatie is super leuk! Gezellig havenplaatsje met leuke plekjes om het water in te springen! Het ontbijt is bij een restaurantje bij de haven, erg lekker maar als je een grote eter bent, kun je beter nog wat bij bestellen.

• Beoordeeld op: 25 september 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Super centraal gelegen, brandschoon appartementen complex in oud gerenoveerd pand. Buiten om de hoek een terras waar je heerlijk met uitzicht op het haventje kan ontbijten.

• Beoordeeld op: 3 september 2021

Prachtig
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De locatie ligt schitterend in het centrum van Piran

• Beoordeeld op: 26 augustus 2021

Super locatie
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Douche was beetje klein maar dat was alles.

De locatie is echt super, kan niet beter. Vooral als je het appartement neemt met uitzicht op zee. Het appartement was ook ruim.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

Veel muggen 's nachts.

Prachtige locatie

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

2,0
    Misleidende en incorrecte foto's voor een te duur appartement
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

De misleidende foto's op de website + buitenkant gebouw. Ik dacht, na een rondreis door het prachtige Slovenie, af te sluiten in de mooie stad Piran en 2 dagen mijn ontbijt vanuit mijn prijzig app te nemen met zicht op de haven. Het zicht was er wel, maar dan moest je door je knieën en gebukt naar buiten kijken. Het app was op de 3de etage, zonder lift, met mini-ramen. Toen ik mijn ontevredenheid wilde melden, werd ik weggewimpeld. En dit alles voor 500 Euro / 2 nachten. Naar mijn gevoel heeft het app ook een opfrisbeurt nodig.

De locatie en de ruimte van het appartement.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

Laat je nier bedriegen door de foto’s!
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

We hadden extra betaald om een superior room with seaview te krijgen. Dat zag er op de foto’s heel mooi uit! Vooral het zicht op de haven vanuit her grote raam… Helaas dit is niet wat we kregen! We kregen een kamer op de 3de verdieping (geen lift) onder het dak met 2 kleine vensterraampjes! Als je je bukte kon je naar buiten kijken. Verder was de inrichting heel rudimentair en onpersoonlijk. Niks gezellig aan! Er was geen koffiemachine. Er zat schimmel op de doucherand. De teleurstelling was groot! We hebben ons beklag gedaan bij de receptie dat dit niet was waar we geld voor hadden betaald! Het heeft niets uitgehaald. Door de kleine raampjes kon je ook de haven zien, was hun argument! Jammer, dit was ons enige slechte ervaring in Slovenie!

De locatie is top! Er is aircondioning!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

• Superior Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Parking is buiten het stadje en om met de wagen binnen te komen (om de baggage af te halen) moet je tol betalen. Dit werd niet meegegeven bij de boeking.

Locatie aan de jachthaven

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

• Comfort Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer rook niet fris.

De ligging was super dichtbij de haven en zee !!!

• Beoordeeld op: 18 september 2022

• Superior Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

het is wat prijzig, zeezicht heb je beperkt op de derde verdieping, voordeur is altijd open iedereen kan in en uit lopen

vriendelijk ontvangen en de parkeerfaciliteiten vanuit het hotel is goed geregeld! midden in het stadje en recht aan zee geweldige locatie!

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Centrale ligging, basic appartement, veel geregel rond aankomst en vertrektijden
    • Appartement met 1 Slaapkamer

keukenmateriaal zeer beperkt en soms vuil. afwasmachine kapot, geen keukenhanddoek beschikbaar, ook niet bij navragen aan receptie. veel nachtlawaai. Beperkte flexibiliteit in uren: aankomst kon enkel tussen 14 en 16u. Receptie bij de garage was enkel open tussen 9 en 13u, hier moesten we de dag erna dan ook nog terug naartoe. Bij vertrek: ontbijt kon pas vanaf 9 uur, maar check out moest voor 10 uur. Hiertussen moesten we ook nog de auto ophalen bij de garage.

centrale ligging. parking inclusief in prijs. ruim appartement met kitchenette.