2. Hotelbeoordelingen Thailand

333 Moo 5, Ko Lanta Yai, Lanta, Krabi, 81150 Koh Lanta, Thailand

#99 van de 185 hotels in Koh Lanta

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

Kleine koelkast

Heerlijk bed en ruime kamer

• Beoordeeld op: 6 maart 2024

Het was redelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Onaardig personeel. Niet behulpzaam. Ik had hoofdpijn toen ik aan de receptie stond en wilde een paracetamol nemen. Vroeg om wat water. Brachten ze gewoon in rekening terwijl er heel veel flesjes op de kamer stonden, free of charge. De kamers waren ongelooflijk heet.

Het uitzicht vanaf het zwembad

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

Goede prijs/kwaliteit en locatie

Ontbijt kan beter.

Heerlijk zwembad met bedjes en loopafstand van strand. Mooi, schoon, huisje met goede airco en fijn bed/kussens. Tip: eet ‘s avonds bij Chill Grill House. Op paar minuten lopen voor fantastisch Thais eten. Locatie (zuid) is mooiste van Koh Lanta.

• Beoordeeld op: 23 februari 2024

• Villa met 1 Slaapkamer

Ligt tegen heuvel aan, dus even een wandeling naar je kamer. Er werd geen alcohol verkocht

Prachtige uitzichten, mooi zwembad en leuke kamer.

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

Fijn gelegen weg van de drukte rond van het noorden en toch bij de beste stranden…
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

De trappen naar zwembad en ontbijt tellen meer dan 100 treden… goed voor je fysiek…de ergonomie van de kamers is niet bevordelijk voor de klimaatafregeling van de airco…

De vriendelijke hulp en inzet van personeel…en fijne kamers.

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

• 2 Slaapkamers en Toegang tot het Zwembad

Hele vriendelijk personeel willen alles. Voor je regelen. Mooie lokatie bij mooie stranden.

• Beoordeeld op: 6 februari 2024

Fijn verblijf, ik kan het iedereen aanraden als je voor iets meer comfort wilt gaan dan een hostel
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Het appartement was ruim en natuurlijk ingericht. Daarnaast was het zwembad echt geweldig

• Beoordeeld op: 31 januari 2024

Heerlijk verblijf gehad. Prachtige kamers en goed ontbijt. Zwembad ook zeker een pluspunt!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Prachtige locatie met heerlijk ontbijt. Zeer ruime en nette kamers

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

Geweldige plek met ene fantastisch uitzicht en super lief personeel! heerlijk ontbijt ook
    • Villa met 1 Slaapkamer

het ligt tegen een heuvel op wat het heel mooi maakt maar ook een hele klim naar boven.... niet geschikt voor mensen die slechter lopen

we hadden ene upgrade en daardoor een kamer aan het zwembad, super luxe!! personeel super behulpzaam

• Beoordeeld op: 28 december 2023

Super verblijf met mooi zwembad en villa’s
    • Villa met 2 Slaapkamers

De twee slaapkamers lagen “uit elkaar”, in ieder geval niet in dezelfde ruimte. Met kleine kinderen is dat niet heel praktisch.

Prachtige villa met mooi uitzicht op zwembad en strand. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De bedden waren erg comfortabel. Het ontbijt was heerlijk. Het zwembad zelf was schoon en mooi aangelegd.

• Beoordeeld op: 22 december 2023

Prima verblijf, met heerlijk zwembad en fantastisch uitzicht!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Het is een behoorlijke klim wanneer je de bovenste kamers hebt, voor een gezin met kleine kinderen niet het meest handig. De geur van het riool was niet zo fijn en rook je veelvuldig. Hoewel de ophaalservice gratis was, was de rit naar de 7/11 (een kleine 10min) 400 baht. 100 baht afgetikt voor een kapot glas. Dit ging uiteraard per ongeluk, toch jammer dat dit betaald moest worden.

Prachtige, ruime kamers met geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel. Heel mooi zwembad. Gratis ophaalservice vanaf de pier.

• Beoordeeld op: 17 december 2023

Geweldig verblijf gehad en met een nacht extra veelengd. De volgende keer kom ik zeker weer hiernaartoe!
    • Villa met 1 Slaapkamer

De vila, midden in het groen en op loopafstand van een prachtig strand. En daarnaast de fijne mensen die hier werken en elke dag een glimlach op je gezicht toveren.

• Beoordeeld op: 19 november 2023

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Je moet voor het terrein van het resort goed ter been zijn.

Prachtig verblijf, mooie kamers en fijne locatie. Lief personeel.

• Beoordeeld op: 13 november 2023

FANTASTISCH!

Niks op aan te merken

Mooie plek, mooie kamers, super lief behulpzaam personeel. Het was fantastich!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Heerlijk ontspannen!
    • Villa met 2 Slaapkamers

Voor het mooie uitzicht moet je nou eenmaal veel trappen lopen. Wat ik wel jammer vond is het zitgedeelte op het balkon. 1 ligzak en 2 zitkubussen. De hangmat lag je met je kont op de grond. Beter was een bankje of stoeltjes zodat je lekker kon kijken naar het mooie uitzicht.

De twee slaapkamer villa lag echt fantastisch gelegen met mooi uitzicht op de zee. Kamer heel netjes en lekkere douche! Personeel super vriendelijk en scooters goed geregeld. Locatie is heerlijk rustig! Zwembad heerlijk!

• Beoordeeld op: 8 februari 2023

Heerlijk, bijna perfect.
    • Villa met 1 Slaapkamer

Gezien de locatie iets meer faciliteiten mogen hebben. Een bar of een kleine speelruimte. En het zit niet direct aan het strand.

Uitzonderlijk vriendelijk personeel. Schone kamers. Bij bijzonderheden werd er gelijk gehandeld. Prima locatie als je zelf scooter kunt rijden. Oh en de belangrijkste: De zachtste bed die je gaat tegenkomen in Thailand!!!!

• Beoordeeld op: 29 januari 2023

• Suite met Uitzicht op de Tuin

De temperatuur was best wel warm. De airco was alleen in de slaapkamer en niet in de badkamer gedeelte. Dus dat was heel warm!

• Beoordeeld op: 18 november 2022

• Villa met 1 Slaapkamer

Het ontbijt, alhoewel het restaurant een fantastisch uitzicht heeft, viel de kwaliteit van het eten tegen. A la carte was ook fijner geweest. Wij ontbeten hierdoor vaak ergens anders. De lakens waren oud, er zaten 2 oude bloedvlekken in

Heerlijke villa’s met eigen terras op een mooie locatie. Het zwembad was ook een groot pluspunt! Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Waanzinnige poolvilla's
    • 2 Slaapkamers en Toegang tot het Zwembad

We miste een beetje een gezellige bar of waar je een cocktail te drinken. Op het Resort kan je geen alcohol krijgen.

We hadden een Poolvilla geboekt en dat is wel heel erg fijn, wij dachten een privézwembad voor 3 huisjes maar het was voor alle gasten (hebben we waarschijnlijk verkeerd gelezen) deze villa's waren fantastisch!!!! Infinity Pool, airco, fan, mooi ingericht, heerlijk ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Voor mijn verjaardag hadden onze Kids gevraagd of ze wat speciaals konden doen en toen kregen we een zeer mooi opgemaakt bed met bloemen. Strand is 500 Meter lopen en restaurantjes en supermarkt zitten allemaal heel dichtbij. Wij hebben intens genoten. En kunnen het zeker aanraden.

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Prijs kwaliteit verhouding was niet in balans. Eten zou ik daar zeker niet doen
    • Villa met 1 Slaapkamer

Het huisje was erg warm. Ja er is airco maar dat werkt alleen als je hem de hele dag laat aanstaan. Daarmee kan je de slaapkamer koelen maar bij de douche en ontvangstruimte was het ontzettend heet. Huisje was niet schoon. Restaurant was gewoon echt vies. Boven bij het zwembad een margarita pizza besteld. Die kwam uit de verpakking en was niet te eten. Cappuccino is zwarte koffie met een klein glaasje melk ernaast. Eten zou ik daar zeker niet doen tegen die prijs. Voor het bedrag van €80 per nacht kan je denk ik ook andere plekjes vinden op het eiland.

Mooi uitzicht over de bergen. Mooi huisje en lekker zwembad. Personeel is vriendelijk en doet zijn best.

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

Kamers waren veel te warm, personeel niet vriendelijk
    • Villa met 1 Slaapkamer

Personeel was onvriendelijk en niet behulpzaam.

De ligging. In het zuiden

• Beoordeeld op: 31 januari 2024

Vlakbij heb je 7/11 waar je je dagelijkse drinken kunt kopen. Scooter huren is een must. Anders kun je niets doen.
    • Villa met 1 Slaapkamer

Handdoeken waren goor. We hebben handdoeken gekregen waar bloedvlekken op zaten.

Het personeel

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Geweldig resort

Alles was fijn

Het hele resort wordt super goed schoongehouden. Het personeel is super aardig en behulpzaam en doen echt hun best om je een fijne tijd te bezorgen. De huisjes zijn heel ruim en zijn voorzien van goede airco en andere gemakken.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

Mooie locatie maar verder teleurstellend.
    • 2 Slaapkamers en Toegang tot het Zwembad

Het zwembad is in een week tijd, 1 keer schoongemaakt. Wij zaten in een hutje aan het zwembad, met 2 slaapkamers. De eerste paar nachten hadden we geen buren, toen we buren kregen bleek hoe gehorige het was. Ook sliepen we op keiharde matrassen. Voor het ontbijt betaalde je 300 bath, voor eten wat geen smaak had.

Het uitzicht was erg mooi.