2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Surat Thani Province
  4. Hotelbeoordelingen Thong Nai Pan Noi
  5. Beoordelingen van Koh Phangan Pavilions Serviced Apartments

Beoordelingen over Koh Phangan Pavilions Serviced Apartments 4 sterren

33/8 Moo5, Thong Nai Pan Noi, Baan Tai, Koh Phangan, Surat Thani, 84280 Thong Nai Pan Noi, Thailand

#3 van de 11 hotels in Thong Nai Pan Noi

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

Top!

Helemaal niks!

Het uitzicht! En de rust een oase van kalmte.

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Mooie locatie met een fantastisch uitzicht dat wordt beheerd door een top manager Peter!
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

Peter bood 2 x zijn excuses aan: - Zijn vrouw informeerde ons dat we geld moesten betalen voor het plaatsen van een extra bed. Terwijl dit helemaal niet nodig was. We hadden namelijk 2 appartementen met 6 bedden en we zijn met 6 personen. Een communicatie issue. - Er zou bij de Pier een taxi op ons wachten. Deze stond er niet. Peter heeft meteen gebeld en een 30 min later stond de driver er. Ook dit was een misverstand tussen manager en driver.

Wat een fantastische locatie. We hadden 2 accommodaties gehuurd: - appartement met 2 slaapkamers en een woonkamer/keuken - appartement met 1 slaapkamer en een woonkamer/keuken Beiden hadden een fantastisch uitzicht! Koelkast is gevuld met drinken en je beschikt over een aantal snack’s. Er zijn zelfs ijsjes in de vriezer. De kamers hebben airco de woonkamer beschikt over ventilatoren. Badkamer is ruim en schoon. Badhanddoeken en handdoeken aanwezig, zo ook shampoo, conditioner, zeep en een föhn. Kluis in de kast aanwezig.Ons balkon is voorzien van 2 ligbedden en een droogrek. Zwembad: De trap in het zwembad is voorzien van soort grind. Dit is wennen maar zorgt ook dat je niet uitglijdt. Het zwembad is groot genoeg en is 1 meter 40 diep. Prima voor ons de trap naar de weg/strand telt 192 treden. Wij vonden het geen probleem. Neem de tijd ervoor, dan is het goed te doen. De manager Peter/Pieter: Hij is super aardig en heeft ons goed geholpen. Gaf ons tips waar je de zonsondergang goed kan zien en dat je er goed kon eten (= 2C Bar) en waar je je kon laten masseren. Peter bood zelfs aan om brood voor ons mee te nemen omdat hij naar de bakker ging. Top service!

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Prima appartement op een mooie locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Oceaan

Veel schimmel in de voegen van de tegels van de badkamer. Hele harde bedden waardoor we slecht hebben geslapen.

Heel ruim en mooi appartement, alles wat je nodig had was aanwezig. Beheerster is erg aardig. Fijn zwembad en mooi uitzicht. Via een trap naar beneden (5 minuten lopen) kom je uit bij het dorp waar veel restaurants, motor verhuur, supermarkten etc aanwezig waren. Een hele gemoedelijke en mooie omgeving, mooie stranden.

• Beoordeeld op: 13 november 2023

• Studio met Uitzicht op Zee

Zwembad

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Uitstekende appartementen
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer

Locatie aan het strand zou helemaal ideaal zijn geweest.

Zeer goed verzorgde appartementen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Schitterend uitzicht vanaf het balkon van het appartement.

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

Everything and beyond
    • Luxe Studio

Het enige dat we minder vonden, als we dan toch iets moeten bedenken, is dat je voor een kind ook betaalt als extra persoon. Uiteindelijk heeft onze dochter op de bank geslapen en kregen we gratis bedlakens. Dus dat was een prima oplossing.

Het was zo goed. Het overtrof echt onze verwachtingen. We twijfelden heel even van tevoren vanwege de locatie aan het oosten van het eiland (ten westen zijn wat meer koffiebarretjes e.d.) maar we hebben geen moment spijt gehad van onze keuze voor dit appartement. Het was schoon, ruim, lekker balkon, rustig gelegen, prachtig zwembad met goede ligbedden, geweldig uitzicht, fijne manager, goede locatie. De trap viel reuze mee!! We hadden van tevoren de recensies gelezen maar het is max. 4 minuutjes trap lopen. Zelfs onze dochter van 3 kon dit prima volhouden. We huurden ook een scooter en een auto (1500 bath) om het eiland te verkennen. Wij vonden het strand bij het appartement heel fijn en hebben een leuk uitstapje gemaakt naar het westen van het eiland. Het koffietentje What's Cup en het geweldige appartement en het uitzicht missen we nog iedere dag. We zullen hier zeker teruggaan als dat kans zich voordoet. O en het weer, waar je natuurlijk geen invloed op hebt, maar wij hadden vijf dagen een strakblauwe lucht!! Alles was ook zo mooi groen. Niet twijfelen, gewoon boeken! Wij hebben veel gereisd en dit plekje staat absoluut hoog.

• Beoordeeld op: 21 februari 2023

• Luxe Studio

Supermooie zwembad en uitzicht, kamer is heel goed onderhouden en overtrof onze verwachtingen!

• Beoordeeld op: 15 september 2022

perfect! een grote verassing!
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

de appartementen zijn ruim opgezet, de gehele accommodatie is super schoon en tot in de puntjes verzorgd. prachtig zwembad en een zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Wij komen vast nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Oceaan

Minder geschikt voor jonge kinderen (jonger dan 5 jaar)

Mooi uitzicht. Fijn appartement.

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

• Luxe Appartement met 1 Slaapkamer