2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Krabi Province
  4. Hotelbeoordelingen Klong Muang Beach
  5. Beoordelingen van Krabi Sands Resort

Beoordelingen over Krabi Sands Resort 3 sterren

118 Moo 3, Nong Talay, Klong Muang Beach (Krabi), 81000 Klong Muang Beach, Thailand

#9 van de 21 hotels in Klong Muang Beach

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op onze laatste dag waaide het flink en lag het zwembad helemaal vol met blaadjes/bloemen van de bomen. Dit was aan het einde van de dag een flinke hoeveelheid. Het is geen ramp, maar een keertje tussendoor het zwembad schoonmaken was wel fijn geweest

Mooi hotel en lekker rustig gelegen, in tegenstelling tot het drukke Ao Nang Beach. Zo’n 20 min met de taxi naar Ao Nang Beach maar met een taxi via Grab is dat zo geregeld. Het zwembad is mooi en er zijn voldoende bedjes beschikbaar.

• Beoordeeld op: 7 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel tegen. Restaurant aan de overkant hoort bij het hotel, maar hadden niet veel keuze a la carte. Heb er een keer toast gegeten met jam en boter. Heb de andere ochtenden bij 7-Eleven verse broodjes en yoghurt gehaald.

Heerlijk rustig, prachtig resort, lekker kleinschalig. Buiten het wat drukkere gebied van Klong Muang. Ligt wel direct naast een 7-Eleven, handig

• Beoordeeld op: 2 februari 2024

Perfect om uit te rusten, verder weg van toeristische mierennest!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ligt een beetje meer afgelegen in een iets duurdere buurt waardoor transport aan normale thaise tarieven heel moeilijk was in vergelijkibg met Aonang Beach. 800baht betaald voor de airport shuttle, dit is een beetje prijzig. De restaurantjes en het hotel zelf waren ook duurder.

Heel mooi hotel in een rustige buurt. Perfect om uit te rusten een beetje verder weg van de heel toeristische Aonang beach. Mooie, goed onderhouden tropische tuin die er erg voor geschikt is. Heel behulpzaam personeel. We mochten onmiddellijk van kamer veranderen toen bleek dat de airco in een van de kamers wat minder goed werkte.

• Beoordeeld op: 22 januari 2024

Heerlijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een prachtig zwembad! Heerlijke accommodatie en een voortreffelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 december 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij dachten dat het aan het strand lag maar moesten nog een baan over en... moskee vlakbij die ons om 5 uur wakker maakte...

Goede prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 11 maart 2023

Heerlijk met prachtig zwembad

?

Prachtig zwembad mooie ligging

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

Zeker aan te raden, maar neem aub geen ontbijt. Het restaurant aan de overkant van het resort was prachtig van ligging e
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt van het restaurant aan de overkant

Rustige ligging, leuke bungalows.

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Viel tegen en wat verouderd
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Desondanks waren er voor ons heel wat gebreken. De grootste was voor ons de hygiëne en de airco. Ik denk dat de poetsdienst niet veel tijd krijgt want afstoffen is op sommige plaatsen al een tijdje niet gebeurd (de latjes van de badkamerdeur bv.). Maar het meest vervelende is de airco die in eeuwen niet lijkt schoon gemaakt te zijn. Dit zorgde ervoor dat ik 3 nachten lang verschrikkelijk last had van mijn huisstofmijt allergie en heel de nacht aan het hoesten en niezen was. Zeer jammer. Door het niet onderhouden (of ouderdom?) van de airco krijg je de kamer ook maar een paar graden koeler dan buiten. In andere hotels (zelfs zonder sterren) hebben we al betere gehad. Een tweede grote dealbreaker voor ons was de douche. Deze heeft geen mengkraan (dus je zoekt wel eventjes naar een aangename temperatuur) en ook geen aparte handdouche. Door de weinige waterdruk uit de regendouche is het dus een hele klus om langer haar te wassen. Ook vonden we de service niet echt super. Bij aankomst stonden er 2flesjes water voor ons klaar maar eentje was al half leeg. Deze heb ik dan maar weggegoten.... Alsook zaten er in het douche gootje nog haren. Dit vind ik persoonlijk zeer vies... In andere hotels kregen we ook steeds advies over mogelijke activiteiten, dingen die ze aanraden, activiteiten die ze voor je kunnen regelen,... Dat is hier totaal niet het geval. We hebben erachter gevraagd en kregen als antwoord dat er voldoende 'toerist information centers' in de buurt zijn. Erg jammer... Want ik vind de expertise van een hotel daarin net een meerwaarde. Het is dus wel OK maar stelt ons prijs-kwaliteit teleur. We willen in de toekomst zeker terugkeren naar Krabi maar dat zal jammer genoeg niet hier zijn.

Er zijn zeker goede dingen te zeggen over dit hotel. Het is leuk dat je een ruim 'huisje' voor jezelf hebt en dat er een leuk zwembad is om in te plonzen. Ook de afstand naar het strand is kort (en ze hebben een privé stukje). Ook het ontbijt is meer dan OK. De 7eleven vlak langs de deur is ook zeker een plus. We hebben dit hotel bewust genomen omdat het weg lag van Ao Nang omdat we niet wilden feesten. Dit resort ligt in een zéér rustige buurt. Ook de mevrouw achter de balie is een topper! Al heeft ze veel te veel te doen en weet ik echt niet hoe ze het allemaal gemultitaskt krijgt. Wauw! Dikke pluim voor haar.

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

• Beoordeeld op: 27 april 2024