2. Hotelbeoordelingen Thailand

#2 van de 30 hotels in Ko Yao Noi

• Beoordeeld op: 12 april 2024

Perfect
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie omgeving en proper huisje. De eigenaar hielp ons met het plannen van activiteiten. We deden een privé boottocht in de namiddag via hem en dit werd het hoogtepunt van onze reis. De man en zijn vrouw hebben ook de lekkerste watermeloenen in hun tuin.

• Beoordeeld op: 9 april 2024

• Tweepersoonskamer met Balkon

Mooie bungalows in de natuur met uitzicht op de rijsvelden. Je kan hier heerlijk tot rust komen. Eigenaar is erg aardig en komt je gratis ophalen van de haven. Daarnaast ook erg behulpzaam en je kan scooters huren waarmee je eiland makkelijk rond komt. Daarnaast spot je zeker de bijzondere neushoornvogels die rond vliegen rondom het huisje. Wij hebben een super verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

De allermooiste accommodatie
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ik heb geen zitkussens gevonden voor de banken op de veranda. Heel comfortabel heb ik daar dus niet gezeten. Maar dat nam ik voor lief. Je kunt eventueel creatief zijn met de kussens van de bank in de accommodatie.

De bomen om het huis, het uitzicht over de akker, de zonsondergang en de dierengeluiden: dit heeft echt de wow-factor. Ik vond hier zoveel rust, ik wil er wel wonen. De accommodatie is stijlvol ingericht en de vouwdeuren geuren heerlijk naar onbehandeld hardhout. De koelkast en de staande ventilator zijn erg fijn. De slaapkamer is voorzien van airco. Het bed is heel comfortabel. Een scooter is echt nodig om het eiland te verkennen en om 'even snel' en zonder teveel zweten naar de 7-11 te gaan. Die kun je hier voor een redelijke prijs huren. De eigenaar was zo lief om mij ruim voor de inchecktijd op te halen bij de pier. Ook bood hij aan om mij naar mijn volgende accommodatie op het eiland te brengen. Wat een held <3 Helaas kon ik niet langer blijven dan twee nachten. Kunna House was volgeboekt en ik snap waarom. De eigenaar mag trots zijn op zijn paradijs. Mijn complimenten!

• Beoordeeld op: 26 december 2023

Kunna House is een prachtig pareltje dat ik iedereen kan aanbevelen, met een superlieve host!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het gehele verblijf was geweldig, niets viel tegen!

Alles aan ons verblijf was top. De host was superlief, geen verzoek was te veel (zo kwam hij 2 minuten na onze vraag waar we een scooter konden huren al met een goed uitgeruste scooter en helmen naar ons toe). De kamer was heel erg proper en ideaal qua locatie (zowel dicht bij de pier als dicht bij de stranden). De bedden waren super en de gehele kamer was erg rustig, we hadden hier de beste nachtrust van onze hele reis!

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Heerlijk verblijf bij Kunna House

Niets van toepassing

Het was een heerlijke bungalow! We van alle gemakken voorzien. Rustige locatie met een prachtig uitzicht. En super vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijke accommodatie, alles nieuw. Goed uitgerust en het uitzicht en de jungle geluiden zijn te gek. En dat op korte afstand tot de pier of het centrum van het dorp.

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Schoon, nieuw, prachtige locatie met veel wilde dieren die je om het huis kunt zien. Aardige eigenaren die ons van en naar de haven brachten. Scooterverhuur via de eigenaar ging heel makkelijk en prettig.

• Beoordeeld op: 15 januari 2023

Super!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Je moet een scooter hebben om je naar wat eetgelegenheden of stranden te vervoeren.

Het huisje was echt prachtig, allemaal nieuwe spullen, heel fijn bed en een lekkere douche! Midden in de natuur en een rustige omgeving op wat krekels na😆 Vriendelijke eigenaar die bereid was om een scooter en een zijspan voor ons te regelen. Ook bracht hij onze spullen naar de pier. Erg prettig verblijf!

• Beoordeeld op: 9 april 2024

Mooi appartement, heerlijk eiland, gastheer heel behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Je hebt een scooter nodig om je te verplaatsen.

Het was een mooi appartement.

• Beoordeeld op: 9 februari 2024

• Tweepersoonskamer met Balkon

Op het complex zijn geen faciliteiten

Mooie locatie

• Beoordeeld op: 18 januari 2024