2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Provincie Chiang Mai
  4. Hotelbeoordelingen Chiang Mai
  5. Beoordelingen van The Twenty Lodge- SHA Extra Plus

Beoordelingen over The Twenty Lodge- SHA Extra Plus 3 sterren

8/3 Soi 3 Singharaj Road, Tambon Sripoom, Amphoe Muang Chiang Mai, Si Phum, 50200 Chiang Mai, Thailand

#62 van de 830 hotels in Chiang Mai

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Een groene oase met erg vriendelijk personeel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het is een klein knus groen boutique hotel met erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2024

Heel fijn!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

The Twenty Lodge is een groene oase van rust en vriendelijkheid in het oude gedeelte van Chiang Mai. Bezienswaardigheden centrum op loopafstand. Super behulpzaam personeel. ‘S avonds nog even zwemmen onder de palmen in het kleine maar fijne zwembad.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Voor bezoek aan Chiang mai zou ik altijd hier naartoe gaan!
    • Grand Familie

Alles was top geregeld! Mega fijne familiekamer! En super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 april 2024

Heel fijn verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Zwembad Schone en ruime kamer Veel groen Heerlijke massages

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Fantastisch!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Vanwege de planten in de tuin soms ook wat muggen daar

Heerlijk om op een mooie rustige plek te zitten, maar wel in het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en staat altijd klaar voor vragen, om te helpen of iets te organiseren. De kamers zijn ruim, schoon, fijne bedden, goed instelbare airco en recycle bare waterflesjes die dagelijks bijgevuld worden in de koelkast. De tuin is erg mooi en staat vol diverse planten. Het ontbijt is heerlijk en dagelijks net anders. En nogmaals: wat was het fijn rustig!

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We kwamen heel vroeg in Chang mai aan met de nachttrein uit Ayutthaya. De toezegging dat we eerder in de kamer konden, werd niet nagekomen. We werden na aankomst eerst een tijd aan het lijntje gehouden voordat duidelijk werd dat we pas 's middags in de kamer konden. Kan gebeuren (wel jammer) maar we hadden dat liever meteen geweten; dan hadden we niet zo lang voor niks hoeven wachten bij de receptie. De achterkant van de kamer grensde aan een bouwplaats, wat voor enige geluidsoverlast zorgde.

De prachtig aangelegde en goed onderhouden groene tuin, met mooie bloemen. Het ontbijtbuffet was ook goed. Let wel op Duitsers die een tafel claimen door er een Nutellapotje op te zetten. De nieuwe variant van de handdoek op het ligbed:-) Er is veel aandacht besteed aan de inrichting en decoratie van het terrein en de kamers. Het is een sfeervolle en kleurrijke oase in Chiang mai.

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

Prachtige accommodatie met zeer vriendelijk personeel
    • Villa met 2 Slaapkamers

Vooral in de badkamers moet wel wat onderhoud worden gedaan. Loshangende wc-rolhouder en andere los / scheef hangende rekjes / houders. Zijn details, maar wel goed om te repareren voordat het helemaal afbreekt.

Geweldig verblijf, mooi kleinschalig resort meer zwembad centraal gelegen in rustig stukje van Chiang Mai. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, ze verzorgden op de verjaardag van mijn vrouw zelfs een verjaardagstaart als verrassing. Kamers zijn comfortabel, ontbijt is goed. Voor deze prijs echt een prima accommodatie, zou zo weer boeken. Bedden zijn voor Thailand wat minder hard, naar Europese standaard dus wat comfortabeler.

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als ik dan iets moet noemen is dat de locatie niet de meest vibrant is, al liggen ze binnen stadsmuren.

Groen, sfeervol pareltje met bijzondere sfeer en aankleding. Keurige kamer middenin tuin met comfortabele bedden. Zeer behulpzaam personeel (nog bedankt voor het regelen van de zakjes elektrolyten-poeder)

• Beoordeeld op: 9 februari 2024

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was niet zo goed. Vorig jaar ook verbleven en toen was er ook vegetarisch voorzien, dit jaar viel het wat tegen.

Zeer vriendelijk personeel. Leuke buurt. Zwembad is prima.

• Beoordeeld op: 3 februari 2024

Oase van rust en service met hoofdletter S
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt werd met zorg bereid en steeds aangevuld. Confortabel zitten was echter een probleem.

The Twenty Lodge is een oase van rust in de oude stad van Chiang mai. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De bekende Thaise lag is hier nog steeds oprecht!

• Beoordeeld op: 17 januari 2024

niets

de entourage

• Beoordeeld op: 14 januari 2024

Prima keuze, fijne plek
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Straat enigszins onaantrekkelijk. Wel lekker rustig. Meeste dingen op loopafstand

Behulpzaamheid en gastvrijheid van de host

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

Wat een top plek!
    • Superior Tweepersoonskamer

De douche kan een kleine opfrisbeurt gebruiken.

De mensen die er werken zijn super aardig en het ontbijt is top! We kwamen voor check-in tijd aan maar konden gebruik maken van het ontbijt, zwembad en douche. Een van de medewerkers heeft zelfs een gesprongen knoop van een jurk voor ons hersteld. Ook een van de beste Thaise massages van de hele vakantie hier gehad.

• Beoordeeld op: 4 januari 2024

Groene oase in de stad

Alles was top!

The Lodge was heerlijk rustig in de drukte van de stad. De tuin is echt prachtig en onze kamer was heel erg verzorgd. Mooie bloemetjes op het bed om ons extra welkom te voelen. Personeel is superaardig. Vanuit dit hotel is alles makkelijk bereikbaar, wij hebben vooral veel te voet gedaan, maar een Grab of tuktuk is nooit ver weg.

• Beoordeeld op: 10 december 2023

Van ontvangst tot vertrek is het een genot, gast te mogen zijn bij de Twenty Lodge!

Geen opmerking

Wat een geweldige toplocatie; prachtige mensen waarvoor geen vraag te veel is. Van ontvangst tot vertrek is het hier een genot, gast te mogen zijn!

• Beoordeeld op: 21 november 2023

Dit hotel geeft je het gevoel van thuiskomen. Zalig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De huiselijke sfeer van het hotel, prachtige tuin, verzorgd ontbijt. Mooi zwembad

• Beoordeeld op: 19 november 2023

FANTASTISCH
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

In 1 woord FANTASTISCH! Dit verblijf raden wij iedereen aan. Het terrein is prachtig ingericht met verschillende tropische planten en bomen. De bedden liggen heeeerlijk. De locatie is kort bij het centrum en gemakkelijk te voet te bereiken. Het personeel is uiterst vriendelijk en helpt met alles. Het ontbijt voldeed aan alle wensen, gezellig eten aan leuke tafeltjes kort bij het zwembad. Wij hebben genoten van begin tot het einde en vonden het zeer jammer dat we alweer moesten vertrekken.

• Beoordeeld op: 8 november 2023

Heerlijk verblijf aan de rand van het oude centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Goed hotel, top locatie en vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De badkamer is wat gedateerd.

Het hotel zit op een heerlijke plek in het oude centrum. Het personeel is super vriendelijk en de kamer is ruim met alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Een klein hotel met heel vriendelijk personeel, waarbij je heel persoonlijk werd geholpen! Er waren altijd leuke ideeen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat ons verblijf er voorbij was!!!!

Rustig gelegen in het centrum van Chiang Mai. Mooie kamers, met heel vriendelijk personeel. Een klein hotel, met heerlijk ontbijt en een zwembadje.

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Relaxed verblijf in fijne omgeving
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Relaxte omgeving en vriendelijke mensen en zeer behulpzaam, echt de moeite waard er te overnachten. Kamer was bijzonder goed. Redelijk kleinschalig hotel, maar dat maakt het juist zo bijzonder en plezierig.

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Heel aangenaam, met alle faciliteiten die je nodig hebt.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heel vriendelijk personeel. Denken samen met je mee om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Lekker ontbijt, alles was er. Fruit, vers brood, fruitsap, eitjes,… Zwembad is leuk als verkoeling. Hele mooie kamers, ruim.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

• Superior Tweepersoonskamer

Erg gastvrij personeel en regelen alles voor je. Zeer goed verzorgd en sfeervolle accommodatie.

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Meest lieve mensen!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Iets meer ligbedden bij het zwembad was fijn geweest (zijn er maar 2). Airco keer schoonmaken (schimmel)

The twenty lodge is een geweldige plek vol met rust. Het personeel is uiterst vriendelijk! We kwamen met de nachttrein aan, toen we aankwamen voor de incheck tijd. Werd ons een douche aangeboden en de faciliteiten. Dit allemaal met een grote glimlach! Het zwembad is heerlijk verkoelend. Kamer was groot en schoon. Badkamer is aan vervanging toe. Fijne ligging in het centrum van Chiang Mai!