2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Krabi Province
  4. Hotelbeoordelingen Koh Lanta
  5. Beoordelingen van Twin Lotus Resort and Spa - SHA Plus - Adult Only "November - April"

Beoordelingen over Twin Lotus Resort and Spa - SHA Plus - Adult Only "November - April" 4 sterren

199, 399 Moo 1, Klong Dao Beach, Tambon Saladan, Amphur Koh Lanta, Krabi , 81150 Koh Lanta, Thailand

#87 van de 197 hotels in Koh Lanta

• Beoordeeld op: 24 juli 2024

Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 juli 2024

Rustige mooie locatie
    • Tuinvilla

Er waren werken wat nergens vermeld stond. Zowel de bar aan het zwembad, als waar we ontbijten. Hierdoor kwam het “plan B” wel zeer slordig over. Zeer rustige buurt maar heel Koh Lanta is de rust zelve.

Zeer mooi domein. Ze brachten ons met een golfkarretje naar de kamer. Zeer vriendelijk personeel. Rustig gelegen. Mooie, ruime kamer (we hadden de tuinvilla). In het straat kleine Thaise restaurantjes als je buiten wil eten. Op wandelafstand van 7 Eleven waar we dingetjes kochten voor ons terras. We hebben uitstap naar Phi Phi geboekt via hotel en een dag een scooter gehuurd voor 250 baht.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Relaxed en luxe
    • Privézwembad Deluxe

Jammer dat het eigen restaurant belachelijke prijzen vraagt waardoor je vanzelf op een ander gaat, zonde want het is er prachtig, maar op het strand zitten legio mooie tentjes op het strand waar je serieus de helft betaald voor je eten en drinken. Ze slaan daarop de plank volledig mis helaas.

Wij hadden voor de pool kamer gekozen, wat heerlijk! Na een drukke dag even afkoelen in je eigen zwembadje waar niemand je ziet. De kamer is leuk opgezet met douche en toilet in het buitengedeelte bij het zwembad en bij de uitgang van het resort gelegen. Het restaurant en de zee zijn precies aan de andere kant van het resort maar voor ons goed te belopen en mocht een van de medewerkers je treffen in hun golfkarretje dan zetten ze je gewoon even af ;). Het strand hadden wij de meeste dagen praktisch voor onszelf wat je heerlijk relaxed gevoel geeft.

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

Mooi resort maar geen 5* service helaas
    • Tuinvilla

Vreemde aankomst, kamer was niet nog beschikbaar. 10 minuten later kregen we de mededeling dat er geen kamer was, overboekt. We moesten wachten. Weer 10 minuten later was onze kamer klaar, heel vreemd en zonder uitleg. Receptie was erg rommelig. Airco in onze kamer maakt veel lawaai en het was onmogelijk om de kamer koel te krijgen. Aangegeven bij de receptie echter is er niets gebeurd tijdens ons verblijf. Onze koffers werden bij aankomst netjes naar onze kamer gebracht echter bij vertrek konden we het zelf doen. Had wel iets meer verwacht.

Mooi plekje in een ruime opgezet resort. Ondanks de grote van het resort toch heerlijk rustig. Mooie kamer ( garden villa ) op de 1e verdieping.

• Beoordeeld op: 20 december 2023

• Deluxe Kamer

Via de straatkant loop je niet zo makkelijk naar de hoofdweg; je moet dan via het strand. Er zijn gelukkig 2 hele goede restaurantjes vlakbij het hotel. De kamer zelf vond ik wat donker en klein, wel een erg mooie badkamer met een lekkere douche.

Het zwembad aan het strand is echt heel erg mooi. De happy hour is ook goed, het is een prachtige plek om de zonsondergang te bekijken. Bij ons was er altijd wel een plekje aan het zwembad; niet altijd in de schaduw. De lunch was ook erg lekker. Het ontbijt was heel erg uitgebreid, en het restaurant is heel mooi.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Heerlijk hotel
    • Deluxe Kamer

- Er is in de omgeving van het hotel niet veel te beleven - Prijzen voor het avondeten in het restaurant zijn exclusief belasting en service kosten (dit staat vermeld op de kaart, maar geeft niet echt een duidelijke beeld in een oogopslag hoe veel je kwijt bent voor je gerechten)

- Mooie ruime kamers met heerlijke bedden - Fijn zwembad met uitzicht op de zee - Goed ontbijt met ruime keuze

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Ongelofelijke mooie en relaxte vakantie
    • Privézwembad Deluxe

Niet van toepassing, alles was goed

Het was aangenaam rustig. Heerlijk tot rust gekomen. Mooie kamers, fijn restaurant, mooie zwembaden

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

fantastisch
    • Privézwembad Deluxe

prachtige accommodatie op een mooie locatie. heerlijk ontbijt, mooie kamer en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

Paradijs
    • Deluxe Villa aan het Strand

De afstand van de weg tot aan de zeezicht villa. Ligstoelen claimen d.m.v badhanddoek terwijl je er nog geen verbruik van maakt.bij diversen andere resorts is dit al verboden

Uitzicht op de zee van uit de zeezicht villa,ontbijt erg uitgebreid,koffie erg lekker

• Beoordeeld op: 22 februari 2023

Geweldig!
    • Superior Kamer

Helemaal niets!

Prachtig ruim opgezet resort met een prachtige ligging aan het strand. Mooie infinitity pool die uitkijkt over de zee. Voldoende bedjes en een heerlijk ontbijt en goede koffie! We kregen een upgrade naar een suite met een privé zwembad, een regendouche en een buitenbadkuip. Wauw! Prachtig. Lekker rustig en smaakvol resort. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 30 december 2022

chillen
    • Tuinvilla

infinitypool niet netjes - buitendouches in slechte toestand - echt vervelend mensen die ligbed ganse dag claimen dr ‘s morgens vroeg handdoeken te leggen - kakkerlakken in villa met zicht op tuin waarschijnlijk tgv gaten in vliegenramen badkamer (anders wel heel proper) - ligzetels op strand niet georganiseerd - strand wordt niet opgekuist ..

prachtig onderhouden tuin, aan strand gelegen, wellness faciliteiten, aparte ruimte om activiteiten te boeken, twee flesjes gratis water per dag, vouchers met korting voor wellness en eerste maaltijd, sympathieke cocktailshaker aan de beach bar👍

• Beoordeeld op: 14 december 2022

Prima
    • Privézwembad Deluxe

Helaas was niet alleen de douche en het zwembad buiten, maar ook de wc. Er zijn heel erg veel muggen, dus dat was niet ideaal. Een ander nadeel was dat er geen verduisterende gordijnen zijn.

Het is echt een heel erg mooi resort. Wij hadden een kamer met privé zwembad, die was erg mooi en ruim. Erg lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 2 september 2022

Heerlijk resort
    • Superior Privékamer

Als er iets is om te klagen, de muggen. Tevens was het door Corona erg rustig. Dus wees daar bewust van wanneer je daar boekt.

Super mooi en goed onderhouden resort, personeel is extreem vriendelijk en je komt écht tot rust in de stilte.

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

niet goed maar fantastisch, en zeker de Spa
    • Superior Privékamer

strand was wat vuil bij aankomst, zeker door het slechte weer , maar de dag nadien was alles opgekuist door het hotel

de locatie , de kamer & prachtig domein

• Beoordeeld op: 1 maart 2022

overweldigend mooi
    • Superior Privékamer

als je echt thais wil is dit niet je plek voor mij was het ff een reset na alle bamboe hutten dus oke

heel mooi heel gastvrij waarschijnnlijk door covid erg goede prijs voor deze tot in de puntjes verzorgde lokatie ik had 1 nacht geboekt om te zien wat het was maar blijf er 3

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 10 augustus 2024

Oké
    • Superior Kamer

Er is niks te doen. Geen strand bar. Veel moeite doen om drankjes te krijgen bij het zwembad. Bar bij strand dicht om 19 uur. Leeg. Saai. En het was slecht weer. De locatie is niet geweldig maar met scooters kom je een heel eind. Er is een fitnessruimte maar daar krioelt het van de insecten omdat de airco uit staat als er niemand is, en dat is vaak. Ik begrijp het besparen van energie maar ik ga niet trainen in een ruimte vol kakkerlakken en duizendpoten. Het zwembad is heel klein en ligt veel in de schaduw.

De kamer was prachtig, maar alleen maar omdat we na veel discussie een upgrade kregen naar de tuin villa. Bij aankomst bleek ons geboekte tarief 2 x duurder dan het tarief op booking.com op de dag van aankomst. Ze ontkenden dat wij een nog konden cancellen, terwijl we een refundable (na 1e nacht) tarief hadden. Het ontbijt was prima. Schoonmaak was top.

• Beoordeeld op: 9 december 2023

1,0
    Slecht!
    • Deluxe Kamer

Alles slecht personeel, geld niet teruggekregen omdat we met spoed onze vakantie stop moesten zetten hierdoor hebben we voor 3 dagen moeten betalen aangezien we er maar 1 dag waren. Denken alleen aan geld!! Ze proberen je ook de duurste kamers aan te bieden door te zeggen dat de goedkoopste niet beschikbaar zijn terwijl je daarvoor een boeking hebt verricht.

Niets niet komen hier

• Beoordeeld op: 16 november 2022

vriendelijk personeel, maar de kamers zouden beter moeten zijn voor een 5-ster hotel
    • Privézwembad Deluxe

toilet was vies en wij hadden geen warme douche! wij moesten of naar een verouderde kamer verplaatsen of in een andere kamer douchen.

personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 september 2024