2. Hotelbeoordelingen Tunesië

Beoordelingen over Golden Tulip Président Hammamet 4 sterren

Zone Touristique Hammamet Nord, 8056 Hammamet, Tunesië

#44 van de 82 hotels in Hammamet

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Goed hotel en erg vriendelijk personeel
    • Vierpersoonskamer

Moest langer wachten op mijn kamers al was de incheck tijd lang verstreken. De wc en douche waren niet echt comfortabel. De structuur en bouw ervan.

Receptie Personeel genaamd Marwa en Nawal waren erg vriendelijk, profesioneel en behulpzaam. Hoop bij de volgende reis weer geholpen te worden door hen.

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

1,0
    Disaster
    • Driepersoonskamer

Wij zijn met niet al te hoge verwachtingen naaar dit hotel gegaan, wetende dat 4 sterren niet perse overal dezelfde standaard is. Echter de dingen die wij tekort kwamen hadden wij zelfs in een 2 sterren hotel wel gekregen. Om te beginnen gaven ze ons een ander kamer, met minder bedden, dan wij geboekt hadden. Daar kregen we met de manager discussie over, waarop hij ons aanraadde dat met booking uit te vogelen. Dit weigerden wij uiteraard, wij zijn de klant dus dat moeten zij als hotel rechtzetten. Vervolgens werden we na een paar uur in een andere kamer verplaatst. Deze had wel het juiste aantal bedden. Het eerste wat mij opviel was dat er geen dekbedovertrekken over de dekbedden zaten. Alsof de kamer nog niet gereed was. Ik heb 2 dagen lang bij zeker 5 verschillende mensen hierover geklaagd, waaronder housekeeping die over de schoonmaak en het opmaken van de bedden gaat. In de 6 dagen dat wij daar waren hebben wij nooit een dekbedovertrek gekregen, lekker hygienisch dus. Ik voeg fotos toe van hoe ons kamer eruitzag vlak nadat het 'schoongemaakt' was. Afgezien van de hygiene was ook de locatie van de kamer vreselijk, 1e verdieping by de trappen van de lobby. Zo gehorig als wat! Kamer had geen telefoon dus roomservice etc bestaat niet denk ik. We zijn ook zeker niet goed geïnstrueerd toen we incheckten van hoe en wat wat betreft ontbijt, zwemmen, binnenzwembad, handdoeken halen etc. De fotos op booking en google maps zijn deels misleidend, het ontbijt was zo karig als wat, elke dag letterlijk hetzelfde en echt zo weinig. Wij haalden zelf fruit af en toe vd fruitboer, bij het ontbijt had je enkel sinaasappels. Helft vh hotel was afgesloten, vanwege laagseizoen neem ik aan, maar plaats deze fotos dan ook niet op booking denk ik dan, of zet er een disclaimer bij dat deze baden en gedeeltes niet beschikbaar zijn als je buiten zomer om komt. Als kers op de taart brak ook nog de standaard van de douchekop eraf, helemaal kapot geroest.

Restaurant NineTen die naast het hotel zat.