2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet

7,4

6,5

• Anmeldt: 30. september 2022

6,0
    "Udemærket hotel til pengene, servicen er der ikke en finger at sætte på. Lægger ikke et genbesøg pga. området og den lid"
    • På rejse sammen med venner
    • Værelse med sidekig til havet

Vi var ikke særlig imponeret over strandene i nærheden, som var en af de store årsager til, at vi valgte netop det hotel - stenstrande, vandet ikke helt rent, stranden så slidt ud. Området havde heller ikke meget andet at byde på. Vi måtte ind til centrum hver aften for middag og drinks. Det tyrkiske bad på hotellet virkede heller ikke særlig indbydende, så vi tog andetsteds. Morgenmaden var nogenlunde, men kunne godt bruge et større udvalg og ingen juice? Mælken kunne også godt opbevares på køl til morgenmadsprodukterne.

Meget venligt og hjælpsomt personale, rent og pænt - der var ikke noget at påpege på værelset, poolområdet eller lobby.

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 7. august 2022

"Fint til prisen. Fint med shuttlebusser til bedre strand"
    • Værelse med sidekig til havet

Flere gratis drikkevarer idet vi havde købt all incl. ingen mellemmåltider overhovedet

Fin morgenmad med varieret mad. Dog kostede en del drikkevarer extra.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 4. juli 2022

Godt
    • Dobbeltværelse med havudsigt

den hotel ikke var som jeg har forventet og læst i den hotel side.

noget fra personale der var god menneske zaim shef i kokken god og reception saim han var flink

• Anmeldt: 27. august 2023

Meget dårligt
    • Værelse med sidekig til havet

Personalet var så sure hele tiden, man havde nærmest ikke lyst til at spørger dem om noget

Poolen og ikke andet

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 22. juli 2023

2,0
    "Flabet og arrogant mandlig receptionist."
    • Dobbeltværelse med havudsigt

2 overnatninger. Ankom aftenen d 16 juli. Værelset var ikke klargjort for 3 gæster, der manglede håndklæder og tæppe. Der var ikke rent, der lå frugt rester på gulv og støv overalt. En af de 2 gæstehåndklæder var lagt ovenpå det beskidte toiletbræt. De kom dog med håndklæder og tæppe da jeg bad om det. Der er 1 lille rystende elevator til hele bygningen. Vi var på 7 sal. Mandlig receptionist var flabet og meget arrogant med en tone, som jeg aldrig før har oplevet i nogen hoteller.. han spurgte om jeg var ude på ballade siden jeg spurgte og bad om for meget. han var decideret ubehagelig. Stranden er slet ikke som på billederne. Vejen til stranden er en hullet asfalt vej hvor der kører biler med skraldecontainere i vej siden. Vejen er ikke belyst så om aftenen skal man enten bruge lommelygte eller snuble. Vil aldrig anbefale dette sted til ferieophold.

Morgenmaden var ok varieret med noget til enhver smag. Wifi var godt

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 20. marts 2023

1,0
    "forfærdeligt hotel aldrig tag på dette!!!!!"
    • På rejse sammen med venner

ingenting

udsigten var det eneste

Overnattede: marts 2023

• Anmeldt: 30. juli 2022

Rimeligt
    • Værelse med sidekig til havet

Deres køleskabe var fandme varm, den gad aldrig køle vores ting i varmen, selvom vi flere gange sagde det til personalet, man kunne kun ligge 2 flasker, før den ku blive en smule kold, men ellers ikke. Om jeg kommer igen og kan anbefale det? NEJ det kan jeg IKKE!

At der ikke var mange mennesker og næsten ingen børn, meget rolig hotel med god beliggenhed.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 28. juni 2022

1,0
    "Ingen valuta for pengene"
    • 1 overnatning

Støj fra gangen. Rystende elevator. Lille værelse. Dårlig aC Dårlig all inclusive med få mad og ikke rigtig lækkert. Alt i alt en rigtig dårlig hotel som er alt for dyr. Næste gang bliver det et andet hotel.

Beliggenhed

• Anmeldt: 23. maj 2022

5,0
    "ikke et sted jeg vil sætte mine fødder igen ."
    • Dobbeltværelse med havudsigt

det var en kedeligt hotel .. jeg mødte 2 forskellige receptionister den ene var så ubehøvlet.

Det eneste jeg kunne lide ved dette hotel var personalet/tjenere (ved morgenmaden)

Overnattede: maj 2022

• Anmeldt: 29. august 2023

"Værste hotel noglesinde."
    • Værelse med sidekig til havet

Dårlig service. Dårlig rengøring. Værelserne var beskidte, toiletterne var beskidte, alt var beskidt, selv poolen. Hvergang man bad personalet om hjælp, så afviste de at hjælpe og grinede en op i hovedet. Der var kun en sød medarbejder, som arbejdede nat, men havde ingen magt, så han kunne ikke gøre så meget for os. Virkelig snyd med billederne.

Intet.

Overnattede: august 2023