2. Hotelbeoordelingen Tanzania
  3. Hotelbeoordelingen Tanzania
  4. Hotelbeoordelingen Stone Town
Tanzania Stone Town Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Seafarers Loft Beoordelingsscore: 9,3

“Top locatie. Veilige omgeving. Netjes en zeker voor herhaling vatbaar. En Romain is een top gastheer. Zo vriendelijk en behulpzaam. Kortom een super ervaring!”

• African Angel House B&B Beoordelingsscore: 8,9

“De gastvrouw was enorm vriendelijk en behulpzaam. We hadden zelf nog een gids geregeld en toen die niet kwam opdagen heeft ze geholpen met die te bereiken (want we hadden geen lokale telefoon). Ze gaf ook tips van de leuke plekken om te bezoeken. Echt mega fijn! Het was zijn prijs helemaal waard en het ontbijt was ook heel lekker en uitgebreid! Je kan ook een taxi regelen bij hun (die ook heel goed zijn qua prijs)!!”

• African Angel House B&B Beoordelingsscore: 8,9

“De host was erg vriendelijk en de kamer had alles wat we nodig hadden.”

• Mystic Manor Stonetown B&B Beoordelingsscore: 8,2

“De locatie is heel fijn. Het ligt tussen de souk en Stonetown in, met veel restaurants in de straat en het strand op loopafstand.”

• Tarawanda House by Stawi Beoordelingsscore: 8,1

“De inrichting van de kamers en het hotel is prachtig, met veel kunst en behoud van originele bouwstijlen. Alex, maar ook al het andere personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is heel lekker, per dag afwisselend met lokale specialiteiten (alhoewel de portie wel iets meer had gekund). De locatie is perfect.”