2. Hotelbeoordelingen Tanzania

Beoordelingen over Tulia Zanzibar Unique Beach Resort 5 sterren

Pongwe beach, Pongwe, Tanzania

#1 van de 14 hotels in Pongwe

• Beoordeeld op: 25 januari 2024

fantastische locatie met zeer vriendelijk en personeel die ons en de kinderen een heerlijke vakantie
    • Luxe Villa aan Zee

personeel was super behulpzaam en vriendelijk. Het menu in het restaurant voor lunch en diner was beperkt tot 2 keuzes per gang maar samen met het menu van de bar zeker afwisselend genoeg om niet te vervelen. De poolbar heeft fantastisch uitzicht over de zee (sluit wel wat vroeg 0 17:00 uur) en het zwembad voor d kinderen heeft 2 super leuke glijbanen (die ook voor volwassenen leuk zijn!).

• Beoordeeld op: 19 december 2023

paradijs !!!
    • Luxe Villa aan Zee met Eigen Zwembad

niets

alles

• Beoordeeld op: 8 december 2023

Een droom!

niets

hele lieve mensen die al je dromen waar willen maken! Fantastische chef-kok, heerlijk verse maaltijden uit eigen tuin, boerderij. Alles wordt hier verbouwd op eigen resort. Daarnaast de presentatie van elk gerecht werkelijk een feestje!

• Beoordeeld op: 5 november 2023

Geweldige plek met geweldige mensen
    • Luxe Villa aan Zee

Enorm vriendelijk personeel, de rust die heerst op het resort en het heerlijke eten

• Beoordeeld op: 28 juni 2023

Paradijs
    • Luxe Villa aan Zee

Ik kan het zo niet bedenken.

Het is een prachtig resort, dat niet zo groot is en daarmee persoonlijk is. De ontvangst is hartelijk en gastvrij. Het personeel is attent en zorgzaam. De kamers/huisjes zijn ruim en schoon met een goed werkende airco. Wij hadden een huisje met direct uitzicht over de oceaan; prachtig. Het eten is heerlijk. Op maandagavond hebben we gegeten met "le petit chef"; een 5 gangen menu in de wijnkelder met een speciale filmvoorstelling; laat je verassen. het was echt een belevenis; lekker eten en erg leuk. Voorafgaande aan dit eten kregen we een rondleiding door de tuinen met groenten en kruiden, kippen en eenden. De tuin is heel mooi en goed onderhouden. Het zwembad was heerlijk. Vanuit het resort hebben we een uitstap gemaakt naar een tuin en Stonetown; goed georganiseerd. Kortom; allemaal helemaal goed.

• Beoordeeld op: 21 maart 2022

GE-WEL-DIG!
    • Luxe Villa aan Zee

De vriendelijkheid en zorgzaamheid van iedereen in het resort. Het was fantastisch! Beste hotel qua service en ambiance. Elke avond een leuke afwisselende show tijdens een heerlijk diner. De mensen vermaken zich en trekken de gasten mee in hun enthousiasme. We hebben genoten en komen graag terug! Ook mooi om te zien dat het hotel zich inzet voor de lokale bevolking. Top! Meer dan een aanrader voor iedereen die Zanzibar wil verkennen 🤩

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 7 juli 2023