2. Hotelanmeldelser for USA

• Anmeldt: 23. oktober 2023

5,0
    Rimeligt
    • Elite 1BR Suite Mountain View with Balcony

Da jeg bookede fremgik det ikke, at det var privat udlejning. Der var blod på lagenet og en sværm af møl/ natsværmere. Hotellet kunne intet gøre, da det var privat udlejning.

Stort værelse

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 20. maj 2023

5,0
    "Dejlige lejligheder - fin beliggenhed - men INGEN service overhovedet!!!"
    • Elite Deluxe Studio with Jetted Tub

Vores ophold blev delvist spoleret af personalet, der var “fuldstændig ligeglad” og på ingen måde serviceminded! Da vi ankom til vores værelse, var sikkerhedsboksen låst, Der var defekter og mangler ved køkken og køleskab! Vi henvendelse os straks til personalet, der gav os 2 telefonnumre vi kunne ringe til. Jeg forklarede dem, at jeg forventede at de kontaktede de rette personer - men nej - hun ignorerede os totalt. Vi forsøgte at ringe på tlf.numrene, men kom aldrig igennem til nogen! Lejlighederne er fine, men er “timeshare”, så der er ingen hotel service overhovedet (ville for eksempel ikke bestille taxa). Til hotellet er der en lille pool, hvor der er INGEN mulighed for skygge (vi var der i 35 graders varme). Dog kunne man leje en kabine og en lille parasol. til 175 amerikanske dollar pr. dag!!!!!!! Alle gæster i lejlighederne har dog adgang til MGM hotellets pool (ca. 10 minutters gang), men det fandt vi selv ud af - ingen, absolut ingen informationer, venlighed eller andet! Vi har rejst meget i verden, men har aldrig (selv på billige hoteller) oplevet så dårlig service fra personalet!

Flot lejlighed tæt på “striben” i Las Vegas!

Overnattede: maj 2023