2. Hotellrecensioner Andorra
  3. Hotellrecensioner Canillo
Andorra Canillo Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Bonavida Gästbetyg: 8,6

”Nära till gondolen och bra utrymme för skidutrustning på hotellet. Tycker personalen i receptionen var speciellt trevliga och ordnade med taxi och frukostbag vid tidig utcheckning.”

• ”Fin lägenhet. Bekvämt. Bra in/ut checkning. Bra garage.”

• Smile Apartments Gästbetyg: 8,8

”Bra plats, ägaren kunde lösa problemet snabbt med parkeringen.”

• ”Bra läge, tre sovrum, bra kök, hjälpsam ägare. Ingen lyx direkt men helt ok. Vi var 6 vuxna och 2 barn 6 mån, 1 år.”

• Hotel Bonavida Gästbetyg: 8,6

”nära kabinbanan, bra skåp för skidutrustning”

• Obaga Blanca & Spa Gästbetyg: 8,8

”Halvbra frukost. Generellt ganska låg kvalitet men det fanns både kallt och lite varmt. Stekta äggen var hårda som skosulor och stekta dagen innan. Gott fläsk. Det fanns en sorts ost av den tråkiga smaklösa färdigskivade sorten. Kaffet kan man glömma. Lite frön och yoghurt i små plastburkar. Satsa hellre på färre utbud av bättre kvalitet. Kanske är frukosten bättre på högsäsong? Annars ok vistelse i denna prisklass (cirka 700 kr för två i början av oktober) Rummet litet men sängarna bra liksom badrummet. Ville man använda köket var det tillägg på 10 Euro men kylskåpet kunde man få tillgång till gratis. Ologiskt eftersom köket befann sig i samma låsta skåp. Liten badavdelning med en bubbelbalja plus bastu inomhus och en badbalja utomhus. ( ganska sval ) Personalens bemötande var ok men helt opersonlig.”

• Hotel Roc Meler Gästbetyg: 8,6

”Frukosten var så bra. Fanns allt jag skulle kunna komma på att ha på ett frukostbord. Utsikten från rummet var helt sagolik.”

• Hotel Roc Meler Gästbetyg: 8,6

”Underbart hotell! Mysigt, välstädat och extremt sköna sängar. Varmvattnet i duschen tog aldrig slut. Vi kom i lågsäsong så vi fick aldrig uppleva middagsbufféen, men vi kunde beställa vad vi ville och fick helt fantastisk mat och service. Minibussen till och från liften/byn var kanonbra eftersom man fick skjuts direkt när man bad om det.”

De 30 bästa hotellen i Canillo