2. Hotelbeoordelingen Argentinië
  3. Hotelbeoordelingen: Chubut
  4. Hotelbeoordelingen Puerto Pirámides
Argentinië Puerto Pirámides Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• el refugio piramides Beoordelingsscore: 8,8

“Ons verblijf bij Kako was op vele manieren spectaculair te noemen! Vanaf dat Laura ons kwam ophalen van het busstation en direct de tijd nam om ons walvissen te laten zien tot de terugtrip met Kako was alles perfect, wat een geweldige lieve gastvrije mensen die werkelijk niks te veel is en je het heel erg naar je zin willen maken! het is super goed gelegen 5 min wandelen van de haven en bij restaurants. Bedankt lieve Kako en Laura”

• Girasoles de Valdes Beoordelingsscore: 8,1

“De ligging was oké.”

• Hosteria Puerto Palos Beoordelingsscore: 8,5

“Hele goede locatie, geen ontbijt maar ze lieten altijd wel cakes of andere koekjes achter. Zeer vriendelijk personeel! Mooie ruime kamer en badkamer”

• De Luna Beoordelingsscore: 8,5

“Alles was goed, de ligging, de (eenvoudige maar in orde) kamer, ruime badkamer, het ontbijt, ...”

• De Luna Beoordelingsscore: 8,5

“uitstekend ontbijt, ruim gezellig aardige mensen”

• Del Nomade Hosteria Ecologica Beoordelingsscore: 9,1

“Locatie is prima centraal, ontbijt is heerlijk, personeel behulpzaam.”

• Oceano Patagonia by Nordic Beoordelingsscore: 8,6

“Mooie ruimte met Uitkijk over zee”

• Oceano Patagonia by Nordic Beoordelingsscore: 8,6

“Het uitzicht op het strand, De nabijheid van de walvisspottingboten, goed restaurant met mogelijkheid tot wisselen van euros. Busstation op wandelafstand. Let op op feestdagen slechts 1 bus om 17u !!! Du als je je vlucht moet halen : vertrek een dag eerder. Doe eerst puerto piramides voor je Puerto Madryn doet!!!”

• Del Nomade Hosteria Ecologica Beoordelingsscore: 9,1

“De kamer was erg ruim en comfortabel. Het ontbijt was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Ik raad iedereen aan hier te verblijven. Hele fijne plek.”

De 10 beste hotels in Puerto Pirámides