2. Hotelbeoordelingen Argentinië
  3. Hotelbeoordelingen: Chubut
  4. Hotelbeoordelingen Trelew
Argentinië Trelew Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Aguada Hotel Beoordelingsscore: 7,8

“de locatie en vriendelijke personeel”

• Exelente departamento para 4 personas Beoordelingsscore: 9,4

“De ontvangst was al ontzettend hartelijk door de vader van de eigenaar. Hij vertelde ons alles over het gebruik en over wat er in de buurt te doen is. Het appartement zelf is ook heerlijk. Echt een huisje in een hele goede buurt met een mooi sport park in de buurt.”

• Estancia TATAY Beoordelingsscore: 9,3

“Onze host Catalina was geweldig. De plek was prachtig om in alle rust te verblijven. Wij waren met een kleintje van 1 jaar en die voelde zich direct thuis. De sterrenhemel in de avond was ook echt prachtig! Je bent echt even weg en op een warme plek met een host die je op je gemak stelt en alles voor je wilt doen. Niet twijfelen, gewoon doen :D Ook heeft Catalina een avond voor ons gekookt wat heerlijk was.”

• Lo de Juana Beoordelingsscore: 8,7

“Zeer vriendelijke mensen. Het is zeer goed gelegen naarbij de busterminal en kruidenier/slager/bakker vindt je nabij. Je hebt een prachtig uitzicht over de rest van Treluw. Spijtig dat in Treluw zelf geen excursies worden georganiseerd naar Punto Tombo dat vlakbij is en de toeristoffice gesloten is. Eerder een minpunt voor het lokaal bestuur. Je kunt er heerlijke artisanaal ijs eten in de vele heladerias dieTrelew rijk is.”

• Hotel City Beoordelingsscore: 5,6

“De eerste receptioniste was heel aardig en behulpzaam. De nachtreceptie en de ochtendreceptie waren nors en niet klantvriendelijk.”

• Hotel City Beoordelingsscore: 5,6

“De klantvriendelijkheid van het personeel is goed.”

• Hotel City Beoordelingsscore: 5,6

“De ligging van het hotel”

• Aguada Hotel Beoordelingsscore: 7,8

“Leuk hotel, heel simpel maar schoon. Ontbijt was ook o.k. Personeel behulpzaam. Reizigers die veel luxe gewend zijn kunnen wellicht geen positief oordeel hebben, maar wij zijn avontuurlijke reizigers en vonden het prima.”

De 30 beste hotels in Trelew