2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Vorarlberg
  4. Hotelbeoordelingen Bürserberg
Oostenrijk Bürserberg Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Locatie en ruimtes, warm, keuken, internet”

• Appartement Mona Beoordelingsscore: 9,7

“Ruim, mooi ingericht en alles wat je nodig hebt asnwezig.”

• Hotel Garni Brigitte Beoordelingsscore: 8,3

“Gewoon, goed”

• Haus Mondspitze Beoordelingsscore: 8,6

“We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Zij nam alle tijd om ons wetenswaardigheden te vertellen en kennis te maken. Het appartement is ruim, netjes en heeft alles wat je nodig hebt, inclusief een fantastisch uitzicht op de bergen, de pisten en de liften. Voor wandelaars een heel goed uitgangspunt, voor skiërs liften dichtbij.”

• “Het uitzicht vanaf het huisje is prachtig! Een overkapping en een bbq dat is echt optimaal genieten!”

• Bellevue Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“Erg schoon, gezellig en comfortabel ingericht. Alles wat je nodig kunt hebben is aanwezig. Vriendelijke host, fles wijn als welkom en handige tips voor reizen per OV door de streek.”

• Appart Tramontana Beoordelingsscore: 9,3

“Het ontvangst was zeer welkom en de woning was zeer schoon. De eigenaresse is een hartelijke dame die je echt thuis laat voelen. De kamers waren ruim genoeg voor het gezin met 4 kinderen (die overigens gewend zijn om samen te slapen).”

• “Super uitgerust huisje op een perfecte plek tussen de pistes met de liften om de hoek! Het huisje is niet met de auto te bereiken maar met een grote sneeuwscooter die erbij inzit is dit geen probleem! De jacuzzi bij het huisje maakt je vakantie hier helemaal relax. De communicatie met gastvrouw Nicole is erg prettig en ze is behulpzaam! Al met al hebben wij met 2 gezinnen een top week gehad en raden we iedereen deze geweldige accommodatie aan!”

• Bellevue Apartments Beoordelingsscore: 9,6

“Hele fijne plek, smaakvol en modern ongericht. Zeer attente eigenaren. Aan alles was gedacht. Theedoeken, handzeep, handdoeken, zelfs nespresso cupsl! Het ontbrak ons aan niks.”

De 10 beste hotels in Bürserberg