2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Tirol
  4. Hotelbeoordelingen Kals am Großglockner
Oostenrijk Kals am Großglockner Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Gamsalm Beoordelingsscore: 9,4

“de gastvrijheid en de prachtige locatie”

• Haus Panoramablick Beoordelingsscore: 9,5

“Ruime woonkamer, de keuken had veel faciliteiten”

• Ködnitzhof Beoordelingsscore: 8,2

“Het is een gezellig hotel met een gezellige bar en vriendelijk personeel.”

• “De rust en de vriendelijke ontvangst. Alles was aanwezig. De herten in de morgen.😀”

• Gamsalm Beoordelingsscore: 9,4

“Vriendelijk personeel, alles heel schoon en ruim, fantastisch restaurant, honden waren welkom, alles was goed verzorgd (handdoeken, badjassen, vaatwastabletten etc aanwezig).”

• Hoazhof Beoordelingsscore: 9,3

“prima ontbijt mooi oud Oostenrijks pand en heelk schoon. Aardige gastvrouw”

• Sonnenhof Beoordelingsscore: 9

“De vriendelijkheid en de locatie. We stonden met een paar minuten lopen op de piste en alle andere liften in Kals zijn op ook op loopafstand van de accommodatie.”

• Braugasthof Glocknerblick Beoordelingsscore: 9,3

“De vriendelijkheid van de eigenaren en het personeel, smakelijk ontbijt en heerlijk eten in de avond. Ligt op een rustige locatie met fantastisch uitzicht over Kals en de Grossglockner.”

• Haus Bergheimat Beoordelingsscore: 9,4

“De eigenaresse is heel erg vriendelijk en nam de tijd om ons te vertellen welke berg we het beste konden beklimmen. Elke ochtend een goed en vers ontbijt. Het bed is super goed en de kamer wordt elke dag schoongemaakt.”

• Braugasthof Glocknerblick Beoordelingsscore: 9,3

“Locatie, eigenaren en de keuken.”

De 15 beste hotels in Kals am Großglockner