2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Burgenland
  4. Hotelbeoordelingen Mörbisch am See
Oostenrijk Mörbisch am See Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Lake View Suite Beoordelingsscore: 9,5

“Prachtig, ruim appartement, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Lekker balkon met uitzicht op het meer. Gezellige plaatsjes in de buurt, mooi natuurgebied, veel fiets- en wandelmogelijkheden in de omgeving.”

• Pension Peterhof Beoordelingsscore: 9,1

“Prachtige locatie ruime kamer goed ontbijt”

• Gasthaus Helena Beoordelingsscore: 6,9

“Locatie was prima en de gastvrouw deed haar best. We hebben ontbijt bijbesteld en dat was toereikend”

• Pension Sonnenhof Beoordelingsscore: 9,1

“De hartelijke ontvangst. De fijne kamer. De ruime tuin, waarin we heerlijk konden ontbijten. De tips die we van de eigenaresse hebben ontvangen over de mooie omgeving. De superfijne E-bikes die we direct bij de accommodatie konden huren.”

• Pension Laubenhof Beoordelingsscore: 8,5

“Heel lekker buffetontbijt met alles aanwezig, kaas hesp,..tomaat mozarella, verse eier- en bieslooksalada, vers fruit, huisgemaakte cake, huisgemaakte confituur, verse keizerpistolets, yoghurt, ontbijtgranen. Ruime propere kamer met alles wat we nodig hadden. Heel vriendelijke en behulpzame huisvrouw die ons allerlei nuttige informatie gaf. Ruime en veilige parking. Heel goede ligging in het centrum van Mörbisch”

• Seesuiten Mörbisch Beoordelingsscore: 9,3

“Ruim appartement, waarin zowel een slaapkamer met een tweepersoonsbed als een slaapbank in de woonkamer staat. De badkamer is top, met voldoende ruimte. De keuken bevat alles wat je nodig zou kunnen hebben.”

• Landhaus Pannonia Beoordelingsscore: 9,4

“wij zijn heel goed verzorgd geweest door de vrouw des huizes. alles was zeer netjes en een super ontbijt. wij keren zeker nog is een keer terug.”

• Familienferienhaus Amelie Beoordelingsscore: 8,3

“De ligging en ruime kamer”

• Landhaus Pannonia Beoordelingsscore: 9,4

“Vriendelijke ontvangst, fijne ligging in de Oostenrijkse wijnstreek. Ideale omgeving om te wandelen, zelfs even de grens met Hongarije overgestoken . De gastvrouw gaf goede tips, ook waar we konden dineren. Goede bedden met goede kussens. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Weer konden zonder opslag de lokale wijn kopen.”

• Appartementhaus Martina Beoordelingsscore: 9

“Groot appartement, schoon, mooi uitzicht, rustig gelegen, fietsenstalling, vriendelijke gastvrouw.”

De 30 beste hotels in Mörbisch am See