2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Tyrol
  4. Hotelanmeldelser for Niederau
Østrig Niederau Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Residenz Drachenstein Wildschönau Point fra anmeldelser: 9

"Det er rigtige dejlige og flotte lejligheder med flot udsigt til bjergene"

• Appartement Maurer Point fra anmeldelser: 9,2

"Super lejlighed med skønne senge, et fuld udstyret køkken (vi kunne sagtens lave lagkage til min datters fødselsdag) og alt hvad man kan ønske sig. Super fedt at man får Wildschönau Card med så man gratis kan tage gondolerne op på bjergene og tage i friluftsbadet (begge er indenfor 1,5 km afstand)"

• Harmony Hotel Harfenwirt Point fra anmeldelser: 7,7

"Ligger i en smukt natur , turistkort til mange forskellige steder , dejligt morgenmad, lækkert aftensmad , dejlig svømmepool, gode store værelser med god udsigt, venlig personale."

• Hotel Christoffel Point fra anmeldelser: 8,4

"Hyggeligt sted med god atmosfære. Der blev arrangeret grillaften imens vi var der. Flinke mennesker."

• Moarhof Appartements Point fra anmeldelser: 9,2

"God placering tilbagetrukket fra vejen men tæt på liften. Vi blev positivt overraskede over fri afgang med 2 lifter samt adgang til badeområde"

• Hotel Schneeberger Point fra anmeldelser: 8,6

"Flot beliggenhed, perfekt at overnatte på på vejen til Italien, utroligt sødt personale"

• Hotel Schneeberger Point fra anmeldelser: 8,6

"Morgenmad var rigtig god. Meget at vælge i mellem. Personalet var meget imødekommende. Værelset var meget hyggeligt, og rengøringen var i orden."

• Hotel Christoffel Point fra anmeldelser: 8,4

"Dejligt sted til en overkomelig pris. Vi fik bla. gratis billetter til liften da vi kom. Jeg vil afgjort anbefale et besøg der. Alle fastboende hilser hver gang man går forbi dem på gaden, vi lærte det hurtigt og fik et smil frem - Dejlig fornemmelse. Vi oplevede det som et sted hvor folk er imødekommende både overfor fremmede og egne lokale beboere."

• Hotel Schneeberger Point fra anmeldelser: 8,6

"Dejlig rent og pænt; nyrenoverede værelser, rigtig god betjening og dejlig mad ☺️"

• Hotel Christoffel Point fra anmeldelser: 8,4

"Et sødt værtspar som var meget imødekommende og gjorde alt for man skulle føle sig velkommen . Hunde var meget velkomne og fik godbidder af værten. Fik 4 retter til aftensmad ved halvpension ."

De 25 bedste hoteller i Niederau