2. Hotelanmeldelser for Østrig
  3. Hotelanmeldelser for Tyrol
  4. Hotelanmeldelser for Schlitters
Østrig Schlitters Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Gästehaus Wildauer Point fra anmeldelser: 9,2

"Kæmpe lejlighed med alt, hvad man behøver. Skinnende rent. Manuela er fantastisk sød, imødekommende og fleksibel og super hurtig til at besvare spørgsmål"

• zum Senner Suites Zillertal Point fra anmeldelser: 9,4

"Det var anden gang vi var der - og hotellet/værelset er bare fantastisk, med den vildeste udsigt. Meget imødekommende og hjælpsomt personale, som har gode forslag til hvad man skal se. Restaurantens personale (både kok og tjener) er også utrolige venlige og udviser en oprigtig interesse for en, og giver sig tid til en lille snak ved bordet. Der er en badesø 5 min. gang fra hotellet, som varmt kan anbefales på varme dage."

• "Super beliggenhed og en rigtig dejlig lille lejlighed i fantastiske omgivelser. Det kan helt klart anbefales at vælge et værelse i stueplan med en lækker terrasse og et fantastisk 360 graders view rundt. Alt i alt helt klart et sted jeg vil anbefale."

• Max Studios & Apartments - Zillertal Point fra anmeldelser: 8,8

"Meget rent og pænt. God service ifht at få en babyseng fremskaffet."

• zum Senner Suites Zillertal Point fra anmeldelser: 9,4

"Værelserne og personale på hotellet var helt i top. Morgenmaden var ikke noget at prale af. Personalet var langsom, sørgede ikke for man kunne få fyldt op af kaffe Æg var de ikke gode til, de var nærmest rå når vi fik dem, eller vi fik ikke det vi bestilte. Til trods for der ikke var andre end os i restauranten, var de ikke gode til at sørge for os, hverken morgen eller aften. Det var virkelig ærgerligt for ejeren af restaurantensom var virkelig rar og venlig. Vi fik noget godt at spise om aftenen i restauranten, men igen havde vi indtryk af at personale gik og gemte sig."

• Max Studios & Apartments - Zillertal Point fra anmeldelser: 8,8

"Et godt værelse med alt. Flot udsigt. Godt cykle område."

• Gästehaus Wildauer Point fra anmeldelser: 9,2

"det var nemt at komme til, fint udgangs punkt for oplevelser. masser af gryder, pander, porcelæn og diverse glas. skift af håndklæder midtvejs. komfur, kaffemaskine, elkedel, opvaskemaskine og hårtørrer."

• Brixnerhof im Zillertal Point fra anmeldelser: 9,2

"Imødekommende personale Smuk beliggenhed, tæt ved motorvejen"

• zum Senner Suites Zillertal Point fra anmeldelser: 9,4

"Fantastisk værelse/suite Meget meget søde og imødekommende værter."

De 10 bedste hoteller i Schlitters