2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Vorarlberg
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Gaschurn
Oostenrijk Gaschurn Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Zeer comfortabel met een hartelijke ontvangst. Ideaal is de broodjes service en het relaxen bij het zwembad en in de whirlpool. Ook deze zijn heel netjes onderhouden in een fijne tuin.”

• Ferienwohnung Nicole Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie, super, Host, super. Omgeving, geweldig.”

• Landhaus-Willi Beoordelingsscore: 8,6

“De ruimte overal zowel in keukens als kamer en slaapkamers”

“Badkamers”

• “Wat zijn Lukas en Denise lieve mensen, die je warm ontvangen en altijd klaar staan voor leuke tips en vragen. We hebben genoten van het waanzinnige uitzicht en de prachtige omgeving!! Ben je op zoek naar rust en prachtige natuur, boek dan buiten het seizoen een vakantie bij deze lieve mensen!”

• Nova Gosta Montafon NEU Beoordelingsscore: 8,9

“De ruime slaapkamers met badkamers waren modern Ingericht en schoon. 1 slaapkamer had een badkamer en-suite zonder deur wat iets minder praktisch was.”

• Apartments RIFA - Gaschurn Beoordelingsscore: 8,8

“Appartement op gelijkvloers, grote woonruimte waar voldoende plaats was voor een kind om te spelen. 2 badkamers. Grote private inkomhal waar we de buggy, slee, wandelschoenen enz konden laten. Vriendelijke eigenaar waar we altijd terecht konden voor info, skipassen, enz. Skibus om de 15 min. stopt voor de deur. S Morgens verse broodjes geleverd aan de deur.”

• Nova Gosta Montafon NEU Beoordelingsscore: 8,9

“Broodservice is ideaal. Gezellig ingericht. Mooi en nieuw.”

De 30 beste vakantiewoningen in Gaschurn

gebaseerd op 2.569 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com