2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Salzburg (deelstaat)
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Maria Alm am Steinernen Meer
Oostenrijk Maria Alm am Steinernen Meer Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• UR-NATUR Appartements Beoordelingsscore: 9,6

“De sleutels worden opgehaald in een chique toko met erg vriendelijk personeel.”

• Biobauernhof Stegerbauer Beoordelingsscore: 9

“Het was er prachtig. Kinderen hebben zich onwijs goed vermaakt op de boerderij. De omgeving is fantastisch mooi.”

• Almkönig Beoordelingsscore: 8,8

“heel ruim appartement, dicht bij de sleepvlucht en vriendelijke gastvrouw.”

• Haus Rieder Georg Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke ontvangst Heel schoon Prettige ruimtes Mooi uitzicht”

• Appartements Lederer Beoordelingsscore: 9,3

“Een mooi appartement, ruim en van alle gemakken voorzien.”

• Sport Chalet Maria Alm Beoordelingsscore: 9,3

“Heerlijk appartement in een mooi en gloednieuw gebouw. Ruim, onberispelijk schoon en goed ingedeeld appartement. Veel licht, mooie en eenvoudige inrichting. Het was er zeer rustig tijdens ons verblijf. De sauna is ruim, netjes en rustig, een absolute meerwaarde. De fitness zeer handig en toegankelijk. De verwarmde skilockers voor droge skibotten, super! Hannah was zeer verwelkomend en vriendelijk, ze was steeds aanspreekbaar en gaf ons goede tips. We hadden een heerlijke vakantie.”

• Der Bachwirt Beoordelingsscore: 8,7

“De locatie was super!! Bakkertje, supermarkt en infopunt voor de skilessen recht voor de deur!! En het gezellige barretje/apres ski bar onder het appartement ook leuk!!”

De 30 beste vakantiewoningen in Maria Alm am Steinernen Meer

gebaseerd op 3.388 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com